wtorek, 3 kwietnia 2012

Swatches #11 Cienie mineralne La Rosa


Witam Was serdecznie,

dzisiaj wstępnie o mineralnych cieniach do powiek marki La Rosa.

Cienie są dostępne w trzech kolekcjach: Sun Pallete, Earth Palette i najnowsza Moon Palette - więcej o nich znajdziecie na stronie producenta: http://www.larosa-profesionales.pl/ a tutaj macie listę wraz z opisami poszczególnych odcieni: http://sklep.futurosa.net/shop/category/10,cienie-mineralne,1.html

Odcienie, które wybrałam to:
nr 87 Malachite (piękna, ciemna, satynowa zieleń), nr 88 Lazurite (głęboki granat nieco dżinsowy, mat z niewielką ilością błyszczących drobinek), nr 82 Carmelian (matowy beżowo-karmelowy z niewielką ilością błyszczących drobinek) - z kolekcji Moon;
nr 40 Amethyst (przepiękny lawendowy fiolet, z błyszczącymi drobinkami) - z kolekcji Earth;
nr 12 Gold (cudne pomarańczowawe, lśniące złoto), nr 19 Coral (jasny, delikatny, połyskujący róż) - z kolekcji Sun.


Od lewej (światło dzienne.): Lazurite, Gold, Carmelian, Coral, Amethyst, Malachite. 

Światło sztuczne - lampa błyskowa.
I z bliska:
Lazurite, Gold, Carmelian,
Coral, Amethyst, Malachite.



Prawda, że piękne kolory? :)

To pora na swatche! Kolorów nie wzmacniałam graficznie, na żywo są nieco bardziej intensywne, ale odcienie na zdjęciach są takie jakie były w rzeczywistości. Nie wiedziałam, ile to roboty jest ze zrobieniem swatchy, teraz wiem i jeszcze bardziej Was drogie koleżanki blogerki podziwiam za tak świetne zdjęcia. Mam nadzieję, że moje jakoś ujdą ;)

Pierwsze swatche zrobiłam muskając naprawdę delikatnie pyłek palcem/mokrym pędzlem. Góra - na sucho, dół na mokro.

Światło dzienne, bez wzmacniania graficznego kolorów.
Z lampą

I jeszcze zbliżeniach w wersji na mokro (malutko cienia a taki efekt!):



Drugie swatche na bazie (Hean Stay on), ilość - mniej więcej taka, jakiej używam nakładając cień na powiekę, maźnięte EcoToolsem raz. I co, WOW? :D

Światło dzienne, od lewej: Lazurite, Gold, Carmelian, Coral, Amethyst, Malachite.
Z lampą błyskową.

Cienie otrzymałam w ramach współpracy z Panią Dorotą ze sklepu Futurosa.net



I jak Wam się podobają? Któryś odcień szczególnie Was zachwycił? Jak myślicie, które cienie są już moimi ulubieńcami? :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...