wtorek, 23 grudnia 2014

Szarość, śliwka i brzoskwinie, czyli delikatny i uniwersalny makijaż + życzenia świąteczne!

Witajcie kochani,

dzisiejszy makijaż to moja propozycja na wiele okazji - sprawdzi się na co dzień (dla odważnych), dla mniej śmiałych na większe wyjścia, czy to w karnawale, czy w święta. To dymkowe połączenie średniej szarości (w roli głównej piękny cień od Ecolore) i ciepłego, ciemniejszego fioletu (piękny KOBO Cranberry), otulone brzoskwiniami (dookoła fioletu - KOBO Pale Peach, kąciki wewnętrzne - Ecolore). Do tego śliwkowa kreska na górnej powiece oraz chłodniejszy fiolet na linii wodnej i sztuczne rzęsy (oczywiście znów Neicha) - tym razem piękne, naturalne połówki nr 517. Na ustach delikatne ombre - zewnętrzną część ust pomalowałam konturówką KOBO Sensual Purple, wewnętrzną wypełniłam pomadką KOBO Velvet Rose. 

Mam nadzieję, że ten makijaż i to połączenie kolorystyczne przypadnie Wam do gustu :)

Dajcie też znać kochani, jakie propozycje makijaży sylwestrowo-karnawałowo-studniówkowych chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu!




 Użyłam:
twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, brązer KOBO Sahara Sand, rozświetlacz KOBO Moonlight, róż Artdeco nr 37, puder fiksujący, matujący My Secret, korektor L'Oreal True Match Ivory, kamuflaż Catrice Ivory,
oczy: baza MIYO, cienie Ecolore - Peach Smothie oraz Magnetic Silver, cienie KOBO - Cranberry, Rosy Brown, Sandy Beach, Pale Peach, Almond, cień Pierre Rene nr 33, żel do brwi Karaja, tusz My Secret Magic, kredka MIYO Black Smoky, rzęsy Neicha 517, klej Neicha, set do brwi Pierre Rene, kredka My Secret Plum, liner w żelu Makeup Geek Amethyst,
usta: pomadka KOBO Velvet Rose, konturówka KOBO Sensual Purple.


***
Przy okazji, chciałabym Wam wszystkim życzyć zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia, spędzonym w miłej, rodzinnej atmosferze oraz samych sukcesów, rozwoju i spełnienia marzeń w nowym roku!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...