piątek, 20 lutego 2015

Play Bold with Sigma Beauty

Witam Was,

Sigma Beauty do tej pory kojarzyła się mi się z delikatnymi, romantycznymi lub klasycznymi, acz idealnymi makijażami oraz chwalonymi i wałkowanymi obszernie pędzlami. Okazuje się jednak, że posiada swoją drugą, bardziej zadziorną stronę - i bądź co bądź, robi ona oczywiście na mnie bardzo pozytywne wrażenie, tym mocniej, że totalnie wpasowuje się w moje gusta!

Jakiś czas temu od teamu Sigma Beauty otrzymałam pewną tajemniczą paczkę z ich "odważnymi" produktami - nie dość, że wszystko jest piękne i żywe to jeszcze kolorystyka bardzo w moim guście! Były więc niebieskości, fiolety, kolory ciemne, głębokie i po prostu piękne!

O produktach w najbliższych postach będzie nieco więcej, tymczasem oczywiście postanowiłam się nimi pobawić i pokazać Wam efekty tego pierwszego zetknięcia z nimi.

Jeśli o produkty Sigmy chodzi - na powiekach wylądowała mieszanka cuuudownego granatu Seine oraz nieziemskiego fioletu Allure, do tego morska kreska linerem Standout Peacock, oraz odrobina błękitnego rozświetlenia kredką My Cloud, na policzkach cudny róż For Cute!, usta zaś to mieszanka ciemnojeżynowej bazy w postaci kredki Rhapsody oraz prześlicznego, jasnofioletowego błyszczyka Eleven.

Całość jest więc bardzo kobieca, zmysłowa, odważna oraz nietuzinkowa! Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;)





Użyłam:
oczy: cienie Sigma - granat "Seine" oraz fiolet "Allure", liner morski w żelu Standout Peacock, baza MIYO, błękitna kredka Sigma My Cloud, pyłek KOBO Violet Blush, żel do brwi Karaja, kajal Pierre Rene, waniliowy cień Era Minerals, set do brwi Pierre Rene, tusz do rzęs KOBO Ideal Volume, rzęsy Neicha 509, cienie Makeup Geek - Vanilla Bean, Rockstar, Unexpected, Corrupt,
twarz: korektor Pixie, korektor L'Oreal True Match Ivory, róż Sigma For Cute!, brązer KOBO Sahara Sand oraz Nubian Desert, rozświetlacz KOBO Moonlight, puder transparentny KOBO,
usta: kredka Sigma Lip Base w odcieniu Rhapsody, błyszczyk Sigma Eleven.


 ***
Jak Wam się podoba taka kolorystyka? Odważycie się na podobny makijaż? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...