wtorek, 20 grudnia 2016

Christmas Elf - makeup

Z czym kojarzą się Wam święta? U mnie jednym z pierwszych skojarzeń są oczywiście takie rzeczy jak choinka, prezenty, śnieg, mikołaj... ale także jego mali pomocnicy. Zainspirowana bożonarodzeniowymi elfami, a przede wszystkim ich strojem, postanowiłam zmalować odpowiedni makijaż!

Połączyłam ze sobą jakże świąteczne kolory - czerwień, intensywną zieleń oraz biel o różnym wykończeniu. Na powiekach jest dość bogato, mamy tutaj zieloną kreskę (NYX Cannes) na którą przykleiłam mnóstwo pięknego, intensywnie zielonego brokatu (SYN Cosmetics - Ganja). Kąciki wewnętrzne rozświetliłam białym, perłowym pyłkiem (KOBO Frosty White), a dodatkowo zabawiłam się białym eyelinerem i wymalowałam nim dolne rzęsy oraz kropeczkowy wzorek pod brwią. Do tego sztuczne rzęsy i voila - oko gotowe! Usta oczywiście musiałam podkreślić intensywną czerwienią, tutaj wybór był dla mnie oczywisty - padło na czerwień idealną (mniej pomarańczową niż na zdjęciach), pomadkę NYX Liquid Suede w odcieniu Kitten Heels. Nawet policzki musiałam zrobić nieco przerysowane, są więc nieco bardziej "mroźne" niż zwykle ;) To tego oczywiście jasny, białawy rozświetlacz, żeby całość miała ład i skład (Catrice High Glow).

Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam takie nieco kiczowate makijaże i dodatki świąteczne. Kocham swoją równie kiczowatą miłością. Mam więc nadzieję, że mój świąteczny elfik się Wam spodoba! :)


Użyłam: 
Oczy/eyes: baza Artdeco, SYN Cosmetics glitter - Ganja, My Secret Eyeshadow Gel Base, rzęsy Neicha 509, NYX eyeshadow - Cannes and I have a headache, NYX Le Frou Frou mascara, ZOEVA white Cream Eyeliner A-Capella, KOBO loose eyeshadow - Frosty White, brows - Melkior eyeshadow and Golden Rose Brow Styling Gel, Inglot Duraline, My Secret Big Eye eye pencil in White, Jane Iredale beige eyeshadow, 
Twarz/twarz: Pierre ReneSkin Balance Champagne, NYX Ombre Blush - Insta Flame, Catrice High Glow highlighter, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, WIBO Rice Powder, 
Usta/lips: NYX Liquid Suede - Kitten Heels.

Jak Wam się podoba taki makijaż? Na jaki mejkap postawicie w te święta? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...