niedziela, 30 lipca 2017

Róż znów rządzi - manicure hybrydowy

Róż, ach róż! Nie wiem, jak Wy, ale ja nie potrafię przejść obok niego obojętnie i prędzej czy później, w ilości mniejszej lub większej, zawsze ląduje na moich paznokciach. Tak już jest i nic na to radzić nie chcę ;) Tym razem były to moje urodzinowe paznokcie. Z braku czasu postawiłam na dość proste zdobienie i trzy kolory - jasny, uroczy róż, kość słoniową i biel na zdobieniach oraz złoto. Całość wyszła całkiem nieźle ;)


Lewą dłoń ozdobiłam mocniej - w końcu jestem praworęczna i tak mi było po prostu łatwiej. Tak więc na dwóch paznokciach napaćkałam takie oto wzorki, zaś pozostałe pozostały gładkie. Druga dłoń jest już za to dużo spokojniejsza, zdecydowanie złoto robi wystarczającą robotę jeśli chodzi o zdobienia, nic więcej nie było potrzebne ;)


Ten śliczny wdzięczny, jasny róż to jeden z lakierów z nowej kolekcji CHIODO Pro Soft, sygnowanej przez Edytę Górniak "With Love from LA" piękny Vibrant Pink. Zdecydowanie będzie częściej lądował na moich paznokciach, choć mam mnóstwo różowych lakierów (oczywiście), ten ma w sobie ogrom uroku i póki co podoba mi się najbardziej :) Ten jaśniutki krem, jeden z moich ulubionych lakierów, to oczywiście Ivory Cream od Semilaca, piękne złoto to Victoria Vynn Gold Milionaire, zaś białe zdobienia są zasługą Art Gelu Smart White tejże firmy.


Użyłam produktów:
CHIODO Pro Soft 712 Vibrant Pink,
Semilac 155 Ivory Cream,
Victoria Vynn 056 Gold Millionaire,
Victoria Vynn Smart White Art Gel,
CHIODO Base Strong,
CHIODO Top Effect.


Dla mnie efekt jest fajny - jednocześnie lekki, dziewczęcy i wystarczająco ciekawy, by przez długi czas się nie nudził. Nosiłam ten manicure 3 tygodnie i nic a nic mu się nie stało - tak tam zasługa odpowiednich produktów ;) Niedawno, jak pokazywałam Wam na Instagramie, przyszła do mnie frezarka i nowa, mocniejsza lampa - mam nadzieję, że od teraz będę robić paznokcie szybciej i będę mieć czas, żeby pokombinować ze zdobieniami ;) Tym bardziej, że wciąż szaleję na AliExpressie i wciąż napływają do mnie piękne ozdoby :D

Jeśli chcecie byś ze mną na bieżąco, zapraszam oczywiście na mój Instagram! :) 

Jak Wam się podoba ten manicure? Lubicie słodki róż na swoich paznokciach? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...