piątek, 9 grudnia 2016

Caramel makeup

Co jak co, ale wyjątkowo przepadam za karmelem. Szczególnie przepadam za słodyczami z jego dodatkiem, jednak ostatnio polubiłam także karmelowe dodatki. Jednak w dalszym ciągu nie mogę się za bardzo przekonać do tego koloru jeśli chodzi o ubrania czy makijaż. Wydaje mi się, i zapewne mam rację, że po prostu źle w nim wyglądam. W końcu odcień ten wyjątkowo mocno podbija moją bladość, sprawia, że wyglądam na chorą i zmęczoną. Ale jak to ja, lubię się przełamywać, postanowiłam więc zmalować w końcu mocno karmelowy makijaż. Żeby był bardziej wyrazisty zestawiłam go z czernią.

Czerń w postaci zamaszystej kropkowanej kreski, czy też wyciągniętego, ciapkowatego kociego oka. Od dawna chodził za mną tego typu makijaż, i choć nie do końca jestem zadowolona z efektu, na pewno będę się jeszcze bawić w ten sposób. Muszę przyznać, że w towarzystwie czerni żaden kolor nie wygląda tak źle - nawet taki niesympatyczny dla mnie karmel ;) Mejkap wyszedł mi niechcący bardzo tygrysio - niespecjalnie przepadam za motywami zwierzęcymi tego typu, ale cóż poradzić. Mam nadzieję, że makijaż i tak się Wam spodoba, i że to miła odskocznia od dymków, które zwykle Wam pokazuję!


Użyłam:
oczy/eyes: Makeup Geek eyeshadows - Beaches and Cream, Creme Brulee, Vanilla Bean, Purely Naked, Mocha,  Neicha lashes 518, Maybelline Lash Sensational mascara, Golden Rose Longstay Brow Styling Gel and Longstay Liquid Brow Liner 02, My Secret High Shine eyliner, KOBO Perfect Gel Eyeliner, Revlon Photoready Matte Espresso eye pencil, 
twarz/face: Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, L'Oreal Infallible 24H-Matte - Vanilla, WIBO Rise Powder, Sleek Makeup - Suede blush, KOBO Perfect Cover concealer, KOBO Illuminate Cover Stick, KOBO bronzing powder Sahara Sand, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, Pierre Rene Highlighting Powder, NYX green face primer, My Secret Face Matt Powder, 
usta/lips: NYX Cosmetics Soft Matte Lip Cream - Abu Dhabi. 

Jak Wam się podoba taki makijaż? Szalejecie czasem z kreską? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...