środa, 11 maja 2016

Roses

Witajcie,

dawno nie było mejkapu, wiem! Wszystko to oczywiście nie moja wina, a okropnej i niewdzięcznej weny. Otóż, uparła się na to, by lenić się niesamowicie! Skrawki jednak jej pozostały, coś tam wycisnęłam i zmalowałam lekki, romantyczny makijaż w odcieniach burgundu, szarości i różu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)


Użyłam:
oczy: szary liner Lovely, opalizujący pyłek KOBO Sea Shell, kredka do brwi KOBO Twilight, różowy liner NYX Vivid Blossom, żel do brwi Bell, maskara Maybelline Lash Sensational, baza MIYO, czarna kredka Sensique, cień Catrice Al Burgundi, paletka cieni Catrice F'rosen Yoghurt, paletka cieni do powiek Artdeco Smokey, 
twarz: podkład L'Oreal Infallible 24H-Matte + Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor Rimmel Lasting Finish Porcelain, zielona baza pod makijaż NYX, korektor pod oczy Catrice Liquid Camouflage 010, puder Catrice Nude Illusion, róż NYX Mauve Me, trio do konturowania Sensique Desert Rose,  
usta: pomadka Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick nr 03.

A Wy na jaki makijaż macie największą ochotę wiosną? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...