środa, 23 listopada 2016

If you wanna be a unicorn

If you wanna be a unicorn... You need to try this! Uwielbiam kombinować w makijażu bazując na ciemnych, głębokich i odważnych odcieniach. Sięgam po różne połączenia, zwykle takie, które na pierwszy rzut oka nie powinny się prezentować wcale najlepiej. Ale dla mnie im dziwniej tym lepiej!

Najbardziej chyba lubię połączenia matów i cieni mocno błyszczących, wręcz foliowych. A jeśli chodzi o tonację, to koniecznie ciepło-zimą, jest wtedy najciekawiej! :) Tym razem postawiłam na swoje ukochane bordo w załamaniu i zewnętrznych kącikach (Makeup Geek Bitten), przepiękny foliowy fiolet na ruchomej powiece (MUG Caitlin Rose), oraz niecodzienny niebiesko-zielony kameleon, który na zdjęciu jednak stwierdził, że zzielenieje (MUG Mermaid). Oko rozświetliłam nakładając w wewnętrznych kącikach rozświetlacz (NYX Strobe of Genius) w jasnofioletowym odcieniu. A żeby dodać oku wyrazistości dokleiłam przepiękne sztuczne rzęsy Neicha 513. Na ustach pojawiła się pomadka (Lovely - Lovely Lips) w pasującym do borda na powiekach cieniu, niestety na zdjęciach z lampą wyszła nieco inaczej - musicie mi jednak wierzyć, że na żywo pasowała dużo lepiej.

I tak też znów powstał barwny dymek, mój ulubiony! :D


Użyłam/I used:
oczy/eyes: Makeup Geek eyeshadows - Bitten, Caitlin Rose, Mermaid, Corrupt, Pop Culture, light rosy purple from Models Own eyeshadow palette - Precious Pink, Neicha lashes 513, Artdeco eyeshadow base, Maybelline Lash Sensational mascara, KOBO Perfect Gel Eyeliner, brows - Melkior Natural Look palette and Golden Rose Longstay Brow Gel, My Secret Big Eye black pencil, NYX Strobe of Genius - light purple highlighter, NYX eyeshadow - I have a headache,
twarz/face: Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, L'Oreal Infallible 24H-Matte foundation Vanilla, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, My Secret Face Matt Powder, NYX Photo-Loving Primer Green, Catrice Liquid Camouflage Porcellain, KOBO Perfect Cover Stick, KOBO Face Strobing Palette - blush and highlighter, KOBO Face Contour Palette, 
usta/lips: Lovely K*Lips - Lovely Lips.

Jak Wam się podoba taki makijaż? Z jakimi kolorami lubicie szaleć na powiekach? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...