sobota, 12 maja 2012

Makijaż: RAINBOW fiolet vol.2 STOrczyk!

Witajcie,

nie mogłam sobie odpuścić, żeby po rozstrzygnięciu konkursu u Trust, nie wstawić na bloga makijażu, który dla niej zmalowałam ;) A to dlatego, że w końcu zmusiłam się do namalowania czegoś innego, czegoś ekstra, jestem z niego dumna :D Tak bardzo, że niedawno zmalowałam dwa podobne do niego (jak ten z niebieskiego tygodnia, czy pierwszy z fioletowego). Konkurs był na 100, próbowałam więc zrobić coś, co przypomina... STOrczyka ;) Wyszedł więc taki storczykowy makijaż fioletowo-różowo-biały ;) Zapraszam do oglądania zdjęć!










Użyłam różu z paletki Sleek Curacao, śliwki z Bad Girl, bieli z... chyba PPQ :) Ponadto czerni i jakiś innych przypadkowych odcieni, których już nie pamiętam ;p, oraz rozświetlacza La Rosa. Na polikach Sleek Pomegranate, a na ustach NYX Tea Rose (trochę nie pasi, ale nie miałam szminki wpadającej w fiolet niestety).

I jak Wam się podoba? Już pewnie Wam się ten styl znudził :D:D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...