poniedziałek, 14 maja 2012

Wygrana u Antiii - MIYOwe cudeńka!

Witajcie,

dzisiaj mega pozytywny i kolorowy post, czyli... chwalipięta chwali się wygraną u Antiii, która właśnie zawitała do Grayowego domku by sprawić jej ogrrrroooomną radość :D



Od dawna chciałam przetestować kosmetyki marki MIYO - słyszałam o nich dużo dobrego i widziałam tyyyle wspaniałych, żywych kolorów, że zapałałam do nich pożądaniem ;D I nareszcie mogę je przetestować a to wszystko dzięki Antiii :) Dziękuję Ci pięknie za te cuda i świetnie zapakowaną przesyłkę! Otrzymałam takie oto smakołyki:

Matowe cienie do powiek w soczystych, wiosenno-letnich barwach (czyli to co Gray lubi najbardziej :D):
- piękny fioletowy Ambition 40
- słoneczny żółty Sunrise 27
- głęboki zielony Moss 30
- jasny kremowy wpadający w róż Vanilla 04

Spójrzcie, JAKA PIGMENTACJA! :O

Lakiery o prześwietnych odcieniach:
- genialny morski (lub jak kto woli turkusowy) odcień Grape 28 <3 (już go dopadłam ^^)
- mocny czerwono-pomarańczowy Tropicana 16
- bardzo fajny różowy z pomarańczową poświatą Venus 37
- i zapachowy śliczny błękit o różowym połysku Tropicana 31

Błyszczyki, które już sprawiły, że moja niechęć do nich jest nieuzasadniona:
- śliczny, naturalny, brzoskwioniowy odcień Glow nr 18,
- ciemny, zmysłowy Wicked nr 13.

Kto mi zazdrości - ręka do góry! :D

PS. Karotko droga, czujesz się skuszona? ;>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...