środa, 22 maja 2013

Makijaż: Papuga

Witajcie,

 w tygodniu zwierzęcym u Gosi (klik na baner "Zainspiruj się na wiosnę!") stwierdziłam, że zaszaleję. I zaszaleć naprawdę miałam! Przymierzałam się do tego makijażu kilkakrotnie, wpierw chciałam zmalować motyla. Motyl się niestety nie udał. W końcu wymyśliłam, że postawię na coś bardzo kolorowego i skupię się na oczach - to był strzał w dziesiątkę, bo w końcu zmalowałam sensowny makijaż. I oto on, moja papużka Ara :)











Żeby nie było, podgląd na skrzydlatego zwierza:





Użyłam:
Rimmel Wake me up Ivory, Annabelle Minerals Natural Light rozśw., bornzer Vipera, róż Sleek Coral,  baza Grashka, Inglot 315, MIYO Royal, Miyo White, Miyo Sunrise, czerwień ze Sleek Curacao, pomarańcz i najjaśniejszy z Technic Electric Beauty, Golden Rose Kohl Kajal, tusz Miyo Big Fat Lashes, Inglot 351, brwi - Inglot 378, błyszczyk NYX, liner w żelu Essence, rozświetlacz Essence Sun Club.


Jak Wam się podoba moja papużka? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...