sobota, 11 maja 2013

Mani: Turkusowy KIKO

Witajcie,

dawno już miałam pokazać ten lakier. Ale za żadne skarby nie udaje mi się zrobić takiego zdjęcia, aby idealnie oddawało jego kolor. Cóż, wciąż mi się nie udaje - powiem więc tak, kolor w rzeczywistości jest nieco bardziej stonowany niż na zdjęciu, ma również w sobie kapkę zieleni, tak więc wpada trochę w morskość. Zdjęcia z lampą lepiej oddają ten odcień. Powiedzmy, że to turkus z nutką zieleni.

Trzyma się jakieś 3 dni bez problemów, po czym niestety ale potrafi się ekhem łamać i odpryskiwać. Końcówki raczej się nie ścierają. Najgorszy z nim problem jest podczas zmywania - rozmazuje się strasznie i barwi płytkę paznokcia oraz skórę wokół nich. Brrr. Ja jednak jestem masochistką, bo lubię ten kolor, więc męczarnie przy zmywaniu jakoś znoszę ;)

Lakier dostałam od kochanej Karotki, która niestety musiała się z nim rozstać i zrobiła to nie bez żalu :) No bo spójrzcie tylko na to cudo!






Z lampą te dwa:
Lakier KIKO 344





lakier KIKO nr 344
Pojemność: 11 ml
Cena: Chyba ok. 11 zł - niedostępny w normalnej sprzedaży jeszcze w PL.


A Wam przypadł ten odcień do gustu? Znacie markę KIKO?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...