środa, 23 kwietnia 2014

Bratek kwiatek, czyli makijaż nieumyślnie inspirowany

Witajcie,

i jeszcze raz zabawiłam się cieniami Sensique z wiosennej limitki, tym razem wyszło mi coś... pomijając że dość spokojnego - w końcu to tylko dwa podstawowe kolory (no prawie), to przypominającego bratki! A więc, kwiatowy, fioletowo-żółty mejkap, bardzo prosty w wykonaniu, dziś został bohaterem posta :) Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię choćby tak delikatne kontrasty w postaci akcentu (tutaj niewielka ilość żółci na dolnej powiece, na mocno fioletowym tle). Całość dość stonowana jak na mnie - mam nadzieję, że się Wam spodoba!










Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor KOBO, puder sypki PR, bronzer MIYO, róż Astor;
oczy:
baza MIYO, cienie Sensique Velvet Touch - 145 żółty, 151 fiolet, 149 cielisty, 155 śliwka, 148 szary, 152 jasny fiolet Sensique Pearl Glow Nude Beige, tusz Pierre Rene Hi-Tech, linery Makeup Geek - Immortal i Amethyst,
usta:
błyszczyk My Secret Hot Colors nr 201.


***
Chcecie już notkę o tych cieniach? :) Jak Wam się podoba taki mejkap?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...