środa, 15 października 2014

Cukierek i błotko

Witajcie,

jako że jesień nie musi być wcale nudna (to już mamy ustalone!) typowe ciemne, zgaszone i brudne odcienie z powodzeniem można łączyć z tymi słodkimi i kojarzonymi głównie z wakacjami.

Tym razem zabawę zorganizowałam... na paznokciach! Postawiłam na koralowy cukierek, czy też raczej łososiowy kolor - My Secret 215 Coral, przyozdobiłam  go dodatkowo cukrowym topem - My Secret 225 Sugar z serii Nail Art i zestawiłam te cudaki z jesienią, a tutaj w roli głównej szaro-brudno-brązowo-fioletowo-błotnisty lakier ASTOR Perfect Stay w odcieniu 504 You Are Grey-T.









Ze wszystkich tych cacek jestem niemal równie dumna, bo całe mani, pomalowane oczywiście na bazę Pierre Rene (3in1 Action), wytrzymało u mnie długo i bez większych naruszeń - jedynie po paaaru dniach błotko zaczęło się lekko ścierać (bez bazy pewnie wytrzymałoby więc krócej). Całe trio pięknie kryje, już jedna warstwa wystarczyła by nie było prześwitów, ale jak to mam w zwyczaju dorzuciłam kolejną. Na paznokciu palca wskazującego piękny, cukrowy top, który nadaje lekko piaskowy efekt, ma on w sobie też niewielkie brokatowe drobinki - również jedna warstwa wystarczyła mi do tego efektu, jaki widać na zdjęciach.




Lakiery My Secret możecie kupić w Drogeriach Natura za cenę 6,99 zł, zaś lakiery Astor w przeróżnych drogeriach i w różniastych cenach (w internetowych za nawet 4-6 zł, w stacjonarnych za 20+ zł - np. w Rossmannie za 25 zł).


***
A Wy lubicie takie nietypowe połączenia? Jakie barwy lubicie najbardziej nosić na paznokciach jesienią? Jakiś wyjątkowy lakier wpadł Wam ostatnio w oko?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...