środa, 29 października 2014

Pink and Dark Indigo with Dots

Witam,

o tym, że jesienią nie trzeba trzymać się standardów już pisałam i wszystko zostało ustalone - a więc w tym temacie pozostając, mam dla Was kolejny nietypowy na tę porę roku mani. Bardzo prosty - jak wszystkie w moim wykonaniu, bo niestety nie poszczęściło mi się z genami i talentów plastycznych nie mam wcale. Niemniej jednak plus jest taki, że pazury w ten sposób można zmalować szybko i bez zbędnych przekleństw ;)

Słodki, jasny róż, nieco pudrowy, zgaszony, taki kolor majtkowy bardzo fajnie wygląda w kontraście z ciemnym, głębokim indygo (tak, to indygo, nie jak aparat zechciał pokazać - zwykły granat), kolorowe kropki (sześciokąty) całości dodają tylko uroku. 

Użyłam tutaj lakierów My Secret - które zresztą bardzo lubię za fajne krycie (1-2 warstwy), dobrą trwałość i cenę. Możecie je kupić za 6,99 zł (lub taniej podczas wieeelu świetnych promocji) w Drogeriach Natura.

Majtkowy róż to oczywiście - 203 Baby Pink
Ciemne indygo - 208 Midnight Walk
Kropiasty top - 222 Playful Dots z serii Nail Art 




Kto lubi kropki ręka w górę! :DD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...