poniedziałek, 20 października 2014

Black & Turquoise Frost

Witam,

turkus zwykle kojarzy się z wakacji i wypoczynkiem w gorących kurortach, ale odpowiednio zestawiony, stonowany świetnie wpisuje się również w tę nostalgiczną jesienną pogodę. Turkusowy lakier, a raczej jak dla mnie morski - bo ma w końcu w sobie sporą nutę zieleni (większą niż na zdjęciach) zestawiłam z głęboką czernią, co dało świetny, atrakcyjny kontrast. W ramach ozdoby na paznokciu palca serdecznego, na czerń nałożyłam cudowny diamentowy top, który dał efekt nieco gwieździsty i wyjątkowo piękny! Mam nadzieję, że moje proste mani się Wam spodoba ;)

Użyłam lakierów:
My Secret 209 Dressed in Black 
My Secret 211 Turquoise
My Secret 226 z serii Nail Art Diamond Shine






Czerń kryła już świetnie po jednej warstwie, a turkus po dwóch - top to dwie grubsze warstwy. Lakiery te, jak pewnie wiecie, mają bardzo fajną trwałość i szybko wysychają. Ja oczywiście nałożyłam je na odżywkę, więc wytrzymały u mnie jeszcze dłużej. Podczas zmywania miałam problemy z turkusem, bo nieco zabarwił mi skórę wokół paznokcia, ale na szczęście następnego dnia nie było po trupim efekcie śladu.

Lakiery My Secret możecie kupić w Drogeriach Natura za 6,99 zł :)


Jak Wam się podoba takie mani? Lubicie zestawiać na paznokciach różne kolory czy wolicie nosić je solo?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...