niedziela, 24 kwietnia 2016

Mon cher Louis

Witajcie,

dawno na blogu nie było ani makijażu typowo wieczorowego w grayowej wersji, ani ukochanych grayowych niebieskości, tak więc oto są! Oczywiście oko musiałam zmalować w swoich ulubionych, lekko lśniących granatach. Smutno mi było ogólnie, więc na pocieszenie dodałam czarną kreskę i przyozdobiłam ją kobaltowym linerem. Żeby całość miała swój ponury urok, usta pomalowałam "trupią", matową pomadką.

Mam nadzieję, że mejkap się Wam spodoba! :)



Użyłam:
oczy: niebieski liner NYX Cobalt Blue, maskara Maybelline Lash Sensational, żel do brwi Bell, baza MIYO, kredka do brwi NYX Micro Brow Pencil - Espresso, paletka cieni NYX Love in Paris - Love Affair with Louis, czarny liner Catrice,
twarz: róż NYX Insta Flame, paleta pudrów do konturowania NYX Highlight and Contour Pro Palette, puder NYX Hydra Touch Ivory, paletka do konturowania na mokro L'Oreal Infallible Sculpt Medium/Dark, korektor Rimmel, pod oczami korektor płynny Catrice, zielona baza pod makijaż NYX, podkład Pierre Rene Skin Balance Champagne, 
usta: pomadka NYX Lingerie Embellishment.

Jak Wam się podoba taki makijaż? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...