środa, 15 czerwca 2016

Dark one in the middle of spring

Witajcie,

wiecie, że kocham ciemne makijaże. Nie mogłam się więc powstrzymać i zmalowałam wyjątkowo wiosenny mejkap... jakby oczywiście ta wiosna była, mroczna, smutna i ponura :D W każdym razie starałam się! Postawiłam na niemal wiosenne odcienie niebieskości, zieleni i soczystego różu, w swoim ulubionym dymko-czymś. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)


Użyłam:
oczy: cień NYX Hot Green, paletka cieni NYX Love Affair with Louis, liner NYX Vivid Envy, kredka do brwi NYX Micro Brow Pencil - Espresso, maskara L'Oreal Volume Million Lashes Noir Feline, żel do brwi Bell, czarna kredka do oczu Sensique, czarny liner Catrice, paletka cieni Catrice Frozen Yoghurt, baza MIYO, 
twarz: NYX Highlight and Contour Palette, róż NYX Ombre - Insta Flame, korektor Catrice Liquid Camouflage, korektor Rimmel, puder NYX Hydra Touch - Ivory, podkład L'Oreal Infallible 24H-Matte - Vanilla zmieszany z Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, 
usta: pomadka NYX Suede - Pink Lust.

 Jak Wam się podoba? A Wy na jakie makijaże stawiacie wiosną? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...