sobota, 18 marca 2017

Zabawki z Born Pretty Store - część kolejna

Wiecie, że uwielbiam wszelkiego rodzaju gadżety urodowe, szczególnie ozdoby do bardziej kreatywnego makijażu lub do paznokci. A jako że na hybrydach zdobi się jeszcze łatwiej, nie dziwnym jest to, że przepadłam i ostatnio namiętnie zajmuję się gromadzeniem wszelakich paznokciowych pierdół (niektóre ze zdobyczy możecie oglądać na moim Instagramie). Od pyłków i brokatów, przez przeróżne ozdoby o różnych efektach, aż po stemple. Z tymi ostatnimi jednak nie miałam zbyt często (i dobrze) do czynienia. O tym, czy się do nich przekonałam, oraz o moich nowych zabawkach ze sklepu Born Pretty Store przeczytacie dalej!


BPS ma to do siebie, że znaleźć tam można dosłownie wszystko co piękne, migoczące i robiące wrażenie. Jako że ostatnio bardziej się bawię podczas zdobienia paznokci, niż przy makijażach, zamówiłam sobie same cuda idealne (wtedy) na okres zimowy. Postawiłam więc na odcienie złota i srebra jeśli chodzi o brokaty, a także na zimowe wzorki, oraz piękne holo gwiazdki. Paczuszka dotarła jednak do mnie sporo po świętach, tak więc świątecznych stempli w końcu nie użyłam, ale nic straconego - wypróbowałam te graficzne.


I może właśnie od stempli zacznę - poza dwoma płytkami, piękną świąteczną oraz efektowną graficzną mam jeszcze nowy, duży i jakże piękny stempel, oraz lateks w formie lakieru do zabezpieczania skóry wokół paznokcia przed ubrudzeniem. Płytki są świetne - mam porównanie z innymi płytkami, które kupowałam na Ali, i zdecydowanie te mają lepiej wytłoczone wzory, dzięki czemu lakier idealnie się odbija. Choć przyznam, że dla mnie laika, równe odbicie graficznego wzorku graniczyło z cudem ;) Może to też kwestia lakieru, miałam tylko do dyspozycji biel z KADS. Zachwycona jestem też samym stemplem, nie tylko pod względem designu, ale też dlatego, że ma niesamowicie mięciutką, silikonową "gąbeczkę". Jest dużo przyjemniejsza niż ta ze stempla, który zamówiłam na Ali. Może skuszę się jeszcze na przezroczystą wersję, co mnie ślepcowi, ułatwiłoby znacznie zadanie. Co do lateksowego lakieru mam mieszane uczucia. Sądziłam, że będzie on bardziej gęsty, a okazał się być dość rzadki, przez co muszę nakładać go więcej, żeby móc potem idealnie oderwać owego glutka. Na pewno jednak taki wynalazek ułatwia stemplowanie i sprawia, że nie musimy czyścić i tym samym podrażniać skórek wokół paznokci.



A tak wyglądają moje stempelki:

Wiecie, że jestem sroką. I to sroką do potęgi entej. Więc gdy tylko zobaczyłam te piękne holograficzne gwiazdki, wiedziałam, że będą moje. Gwiazdki są dość małe, ale na mojej równie małej płytce wyglądają trochę jak giganty. I przez to też odrobinę odstają od płytki. Warto je porządnie zatopić, by nie zahaczały o nic. Co do brokatów zaś nie mam większych zastrzeżeń, choć chyba jednak nie przepadam do końca za mieszanymi wielkościami drobinek - trudniej się takie cacka nakłada. Mieszane brokaty wzięłam w kolorze srebrnym oraz złotym, natomiast ten malutki, drobniutki w kolorze białym czy też biało-srebrnym. Jego jeszcze będę używać do efektu szronu, nadaje się do niego idealnie! Bardzo dobre wrażenie zrobił na mnie pyłek syrenkowy. Jest szalenie mocno zmielony, dzięki czemu tafla jaką daje jest jednolita, delikatna i wygląda bardzo elegancko. zastosowany na różne kolory daje zupełnie inny efekt. Mój jest niebieski i pięknie wygląda zarówno na czerni, jak i jaśniejszych barwach.


Gwiazdki, syrenkowy pyłek na czarnej bazie i srebrny brokat w akcji:


Tak się prezentują wszystkie brokaty - srebrny, złoty i biało-srebrny:


I jeszcze zbliżenie na pyłek - na wzorniku na błękicie i mocnym niebieskim kolorze:

Na paznokciu na czarnym lakierze (hybrydowym): 

Na kolejne pyłki i inne efekty mam szalenie wielką ochotę! Na pewno to też nie koniec mojej zabawy ze stemplami, choć chyba powinnam wypróbować innych lakierów, kuszą mnie te z BPS - dajcie znać czy ich używałyście i czy polecacie.

Jeśli macie ochotę na zakupy w Born Pretty Store, możecie skorzystać z mojego kuponu zniżkowego na 10% "GRAYG10". Poniżej macie też linki i do wszystkich produktów, o których wspominam w poście.

Gwiazdki: http://www.bornprettystore.com/glitter-paillette-nail-sequins-star-moon-heart-manicure-nail-decoration-p-22916.html

Pyłek syrenkowy: http://www.bornprettystore.com/mermaid-gradient-glitter-powders-with-carving-silicone-brush-manicure-nail-decoration-p-34833.html

Biały brokat: http://www.bornprettystore.com/10mlbox-nail-glitter-tips-white-silver-powder-mixed-manicure-nail-decoration-p-34021.html

Srebrny brokat: http://www.bornprettystore.com/10ml-silver-glitter-ultrafine-powder-mixed-paillette-nail-sequins-manicure-decor-p-30938.html

Złoty brokat:  http://www.bornprettystore.com/10ml-metallic-color-glitter-ultrafine-powder-mixed-paillette-nail-sequins-decor-p-30939.html

Stempel: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-christmas-nail-stamper-starry-silicone-head-with-scrapers-manicure-nail-p-36395.html

Płytka świąteczna: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-126cm-rectangle-nail-stamp-template-christmas-image-plate-celebration-l008-p-36245.html

Płytka graficzna: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-126cm-rectangle-stamping-template-geometry-design-manicure-nail-image-plate-l054-p-36312.html

Lakier lateksowy: http://www.bornprettystore.com/10ml-born-pretty-odor-free-peel-nail-latex-cuticle-guard-manicure-nail-liquid-tape-p-36614.html


Wpadło Wam coś w oko? Lubicie takie gadżety? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...