czwartek, 2 marca 2017

Warm and calm makeup

Wiosna niemal w pełni, a ja tymczasem skłaniam się ku spokojniejszym kolorom. Moje serce zawładnęły subtelne róże, takie jak w ostatnim manicurze, ale też odrodziła się miłość do nudziaków w makijażu. W końcu co jak co, ale nie ma bardziej uniwersalnych odcieni niż właśnie kremy, beże czy brązy. Każdy znajdzie też wśród nich idealne dla siebie!

Sporo nowości z Drogerii Natura trafiło w moje łapki (podejrzeć je zawsze możecie na moim Instagramie), postanowiłam więc zrobić z ich udziałem dość lekki (jak na mnie) makijaż, zachowany w ciepłej tonacji. W bardzo ciepłej tonacji! W końcu nowe cienie Sensique Top Color kuszą rudościami, miedziami i ciepłymi beżami. Nie sposób im nie ulec! Tak ciepłe i typowe dla mnie oko, przyozdobiłam czarną kreską (KOBO Liquid Liner). Usta podkreśliłam cudowną pomadką, miksem beżu i brązu z delikatną nutą różu, która sprawia, że odcień jest jeszcze bardziej twarzowy. To jeden z nowych kolorów pomadek KOBO Colour Trends - boski Crushed Berries. Na policzkach także wylądowały nowe produkty. Mocno ujął mnie róż w zgaszonym, brudnym odcieniu różu - My Secret Dusty Rosy oraz jeden z trzech fajnych rozświetlaczy Sensique - śliczny kremowo-złotawy Love.

Dla mnie jest to zwykły makijaż dzienny, na który mogę sobie pozwolić, gdy mam odrobinę więcej czasu. Jeśli mi go brakuje - maluję szybki, często jednokolorowy dymek, albo samą kreskę. Raczej nie stawiam akcentu tylko i wyłącznie na usta, bo niestety nie mogę się pochwalić dużymi, pełnymi wargami, ale cóż począć ;)


Użyłam/I used: 
oczy/eyes:
Sensique Top Color eyeshadows - 201 Beige, 202 Russet, 204 Pearl Beige, 205 Terracotta, 206 Siena, 209 Dark Chocolate, 211 Rose Champagne, KOBO Professional: Smoky Eyes Pencil  2 Heban, Liquid Liner, Golden Rose Eyeshadow Primer, Brow Styling Gel, Maybelline Master Brow pro palette - Deep Brown, Rimmel Volume Shake mascara, 
twarz/face:
Sensique Strobe Lighting highlighter: 201 Love, My Secret: Blusher - 104 Dusty Rosy,  Matte Bluer Effect foundation - Shell, Face'n'Body Bronzing Powder, Rice Matt Powder, KOBO: Ideal Cream Camouflage - Ivory, Illuminate Cover Stick, 
usta/lips: 
KOBO Colour Trends 313 Crushed Berries.

Przy okazji zapraszam Was serdecznie na mój Instagram oraz stronę na Facebooku, gdzie możecie wygrać wejściówki na Beauty Forum! Szanse są duże, więc jeśli jeszcze nie zakupiłyście biletów, a bardzo chcecie pojawić się na targach - nie krępujcie się :)


A Wy jakie kolory nosicie w makijażu na co dzień? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...