wtorek, 18 kwietnia 2017

Cool metallic makeup

Metaliczne cienie do powiek wróciły chyba na dobre. Nie tak dawno panował jedynie mat, a teraz wszyscy szaleją na punkcie połysku i to nie byle jakiego, a właśnie metalicznego. Mocno błyszczące tafle, foliowe wykończenia i szalona pigmentacja - to właśnie teraz jest na topie. Nie trzeba już jednak szukać idealnych cieni do powiek wśród zagranicznych marek, przepiękne, a co więcej - o świetnej jakości metaliki mamy na wyciągnięcie ręki. Marka My Secret raczy nas kolejnymi kolorami cieni Glam&Shine, które po prostu zachwycają! O cieniach na blogu już niedługo, a tymczasem zapraszam na pierwszy, próbny makijaż przy ich użyciu. 

Jednym z kolorów, które wpadły mi od razu w oko, odkąd zobaczyłam zapowiedzi, to ta piękna, energetyczna limonka (nr 10). Nie sposób jej się oprzeć! Postanowiłam więc nałożyć ją w dość strategicznym miejscu - na dolnej powiece, tuż przy kąciku wewnętrznym. Na sam kącik wewnętrzny nałożyłam cudowny, szampański odcień (nr 9) oraz bliżej powieki ruchomej odrobinę szampańsko-różowego (nr 8). Górną powiekę natomiast potraktowałam po królewsku - cała skąpana jest więc w cudownym, kobaltowym granacie (nr 11). Oko otuliłam jeszcze ciepłym beżem i ciemnym brązem. Natomiast usta podkreśliłam wyjątkowo delikatnym odcieniem zgaszonego różu z nutą beżu, który o dziwo na zdjęciach wygląda nieco jaśniej niż w rzeczywistości. Tak czy inaczej - jest to piękny kolor! :)

Mam nadzieję, że ten prosty mejkap się Wam spodoba! Oczywiście to nie koniec zabawy z tymi cieniami, będą kolejne makijaże - dajcie mi się tylko rozkręcić ;))


Użyłam/I used: 
oczy/eyes: Artdeco eyeshadow base, My Secret Posh Girl Volume Mascara, High Shine eyeliner, Design Your Eyebrows - Warm Taupe, Glam&Shine eyeshadows - 8, 9, 10, 11, KOBO Professional Smoky Eyes Pencil - 2 Heban, Sensique eyeshadows - 201 Beige, 205 Terracotta, 209 Dark Chocolate, 
twarz/face: My Secret Rice Matt Powder, Face Illuminator Powder -Sparkling Beige, Face'n'Body Bronzing Powder, Blusher - Dusty Rosy, Cream Camouflage 02, Catrice Made to Stay Make Up - 005 Ivory Beige, 
usta/lips: My Secret I love matte lips 2 in 1 lipstick & liner - no 05.

Jak Wam się podoba? Lubicie takie odcienie? Używacie metalicznych cieni do powiek? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...