wtorek, 25 kwietnia 2017

Metallic ginger with cool teal line

Uwielbiam kolorowe kreski! A lubię je jeszcze bardziej, kiedy tworzą fajny kontrast z resztą makijażu. A połączenie morskości i miedzi to chyba jedno z najbardziej efektownych rozwiązań! Skusiłam się ponownie na ten boski duet, tym razem w mocno błyszczącej, metalicznej wersji. Na powiekach użyłam więc metalicznych cieni My Secret Glam&Shine oraz nieziemskiego linera Golden Rose Style Liner Metallic

Musicie przyznać, że taki kolorowy, wybijający akcent robi wrażenie. Szczególnie polecam Wam zabawę z kolorowymi, błyszczącymi kreskami - wystarczy tak niewiele, żeby zrobić wrażenie! ;) Jako że na powiekach dzieje się już sporo, a przynajmniej połysku jest ogrom, usta podkreśliłam delikatną, nudziakową pomadką o matowym wykończeniu - płynną pomadką z Golden Rose o numerze 13. Jest to moja mała nowość i w sumie mam trochę mieszane uczucia co do niej. Nie wiedzieć czemu, spodziewałam się raczej, że będzie nieco bardziej różowa, a jest dość ciepła, ma w sobie coś z rudości. 

W użyciu tym razem sporo nowości, poza nowymi kolorami cieni My Secret Glam&Shine, również paletka do brwi Golden Rose Eyebrow Styling Kit w odcieniu Deep Brown (który jest dla mnie na co dzień ciut za ciemny, ale do makijaży na blog pasuje!), nowy podkład od NYX Cosmetics - Total Control, o którym pełniej niedługo, no i nowy-stary ukochany tusz z Maybelline - Lash Sensational Intense Black.


Użyłam/ I used:  
oczy/eyes: My Secret Glam&Shine eyeshadows - 7, 8, 9, Sensique Top Color eyeshadows - 205 Terracotta, 202 Russet, 209 Dark Chocolate, Maybelline Lash Sensational Intense Black, Golden Rose Style Liner Metallic - 01, My Secret Khol Kajal black, Golden Rose Eyebrow Styling Kit - Deep Brown, Artdeco eyeshadow base, 
twarz/face: My Secret Face Matt Powder, Face'n'Body Bronzing Powder, Face Illuminator Powder - Sparkling Beige, Rice Matt Powder, Cream Camouflage, Catrice Liquid Camouflage, NYX Total Control foundation - Alabaster, Vanilla, 
usta/lips: Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 13. 


Jak Wam się podoba taki makijaż? Lubicie nosić kontrastowe barwy w swoim mejkapie codziennym? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...