niedziela, 2 czerwca 2013

Makijaż: Ostatnie wiosenne tchnienie - makijaż dla Candy

Witajcie,

nareszcie pokazać Wam mogę makijaż, który zmalowałam na konkurs organizowany przy współpracy z Costasy u Candy. Tematem było hasło "Co wiosną w duszy gra..." - no mnie zagrało oczywiście kolorowo, ale w nieco bardziej pastelowych tonacjach. Stwierdziłam, że nie będę wydziwiać, i postawię na to, co potrafię najlepiej, czyli połączę ze sobą te wszystkie piękne kolory! I tak oto wyszedł mi taki kolorowy, lekko mglisty dymek z użyciem niebieskości, różu, fioletu i zieleni. 

Dodać koniecznie muszę, że w konkursie zajęłam trzecie miejsce! Dało mi to takiego kopa, że dziś się chyba nie odkleję od pędzli :D Co więcej, będę miała okazję namacalnie przekonać się, o co chodzi z tymi cieniami Lily Lolo ;) No, i to się nazywa dzień dziecka :P









Użyłam:
Revlon Colorstay Buff,  puder Mariza, Annabelle Minerals Natural Light rozświetlający, bronzer Vipera, róż Sleek Rose Gold, rozświetlacz Essence Sun Club, szminki - chyba Rimmel 16 i Rimmel 102 i odrobina Barry M Punky Pink, baza Grashka, Inglot 315, Inglot 316/albo 385, NYX Milk, MIYO Royal, MIYO White, Inglot 351, My Secret 519, róż ze Sleek MME, liner Essence, a tuszu nie pamiętam.


A Wam jak się podoba moja propozycja? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...