wtorek, 11 czerwca 2013

Makijaż: Błękitny dymek z połyskiem

Hej, hej,

tym razem propozycja dość specyficzna. Bo makijaż, który może być w moim przypadku strzałem w stopę. A więc błękitny dymek! Do niebiesko-szarych oczu i to jeszcze w połączeniu z różem na ustach. Ocieram się o kicz, ale co z tego, musiałam spróbować ;)

Do makijażu oczu użyłam trzech cieni - błękitu NYX Pacific, granatu ze Sleek Glory oraz cienia do rozcierania i rozświetlenia, waniliowego Inglot 351 - odrobiny też MIYO White w wewnętrznych kącikach. Przepraszam za brzydko pomalowane brwi, nim nie zobaczyłam zdjęć, myślałam, że jest okej :)






Użyłam:
brozner Vipera, róż  Alverde, baza Grashka, brwi Inglot 378, cienie NYX Pacific, granat Sleek Glory, Inglot 351, liner Essence, tusz Miyo, pomadka Rimmel Apocalips Nova.


A Wam się podoba?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...