poniedziałek, 12 stycznia 2015

Iskrzący granat

Witam,

karnawał zobowiązuje, pora więc na kolejny super mocny, lśniący makijaż z dramatycznymi sztucznymi rzęsami - idealny na wyjątkowy wieczór! 

Gwoździem programu jest piękny, migoczący, granatowy pyłek, który wklepałam dla lepszego efektu na kajal, cudo to otoczyłam mieszanką bordowego cienia i odrobiny brzoskwini, oraz mocno przyczerniłam. Nie obyło się bez pięknych, gęstych sztucznych rzęs - tym razem w akcji cudowny model Neicha 503.

Na usta wrzuciłam jagodowo-różowy błyszczyk i to był błąd, lepiej byłoby postawić na coś cieplejszego,  podchodzącego bardziej pod bordo ;) Oczywiście, jeśli chcielibyście odwzorować ten makijaż - róbcie jak Wam się podoba!






Użyłam:
twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, brązer KOBO Sahara Sand i brązer My Secret, kamuflaż Catrice Ivory, korektor L'Oreal True Match Ivory, rozświetlacz KOBO Golden Light i The Balm Mary-Lou, puder sypki MIYO, róż Sleek Antique,
oczy: baza MIYO, kajal Pierre Rene, cienie Makeup Geek - Vanilla Bean, Rockstar, Mango Tango, Bitten, Corrupt, liner MUG Immortal, tusz My Secret Magic, pyłek Mariza Iskrzący granat, waniliowy cień Sensique, kremowy cień Pierre Rene nr 33, rzęsy Neicha 503 i klej Neicha, set do brwi Pierre Rene i żel do brwi Karaja, 
usta: błyszczyk My Secret Hot Colors nr 205.

 Co powiecie na tak mocny makijaż? :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...