piątek, 16 sierpnia 2013

Makijaż: Inaczej

Witajcie,

dzisiejszy makijaż dedykowany jest Marcie, która to była jego inicjatorką! :) Zapodała mi pewien face chart, zainspirowałam się nim i oto efekt :) Niesamowicie podoba mi się połączenie kolorystyczne jak i sposób ułożenia cieni (podkreślone na ciemno miejsce na załamaniem po wewnętrznej stronie oka - cudo) i na pewno spróbuję jeszcze zmalować coś w ten deseń. 








 Wybaczcie mi prześwietlone zdjęcia całości, niestety nie udało mi się zrobić lepszych zdjęć pomimo wieeelu prób.


 Inspiracja:

Użyłam:
porcelanowy podkład Eveline, puder Synergen, róż Sleek Dolly Mix, na ustach Rimmel by Kate 16 oraz Rimmel Airy Fairy i błyszczyk bezbarwny Eveline, rozświetlacz The Balm Mary-Lou, brwi - Inglot 363 i 349, oczy - baza Artdeco, cienie - żółcie MIYO Sunrise, z paletki Glory, z paletki Technic Electric, biel perłowa Sleek, biel My Secret 501, niebieskości - z Glory, My Secret 521, Inglot 315, fiolety - My Secret 515 oraz różowawy Enjoy 16, granatowy liner Catrice, tusz Max Factor 2000 Calorie, cielista kredka Inglot.


A Wam jak się podoba taki makijaż? Inspirujecie się czasami face chartami bądź makijażami blogerek, wizażystek etc.?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...