środa, 20 listopada 2013

Makijaż: Piórowaty po raz czwarty

Witam Was,

kolejny makijaż projektowy (u Annabelle! - klik na baner po prawej) z serii "chodź, zmotywuję cię!" - tym razem piękny ptasior z niebieskimi piórkami i złotawym (powiedzmy :D) brzusiem - dla mnie inspiracja idealna! Postawiłam na różne odcienie niebieskości, chabrową kreską, świetliste, złote kąciki wewnętrzne i odrobinę jeszcze złotego linera. Całość - taka moja, mocna i kolorowa. Do tego zgrałam ciemne usta, żeby nie było nudno albo nude(no!). ;)











Użyłam:
twarz:
podkład Hean Studio Lift 101, puder matujący MIYO, bronzer MIYO, róż Alverde, The Balm Mary-Lou, kamuflaż Pierre Rene Beige, korektor pod oczy Eveline;
oczy:
baza DAX Cashmere, brwi - Inglot 363, 378, 349, na powiekach cienie Makeup Geek - Poolside (jaśniejszy, morskawy niebieski), Neptune (żywy niebieski), Nautica (perłowy granat), Unexpected (szarawo-fioletowy-beż), Vanilla Bean (lekka wanilia). Gold Digger (żółte złotko), MIYO Gold Dust (jasny, złotawy krem), Inglot 351 waniliowa rozcierajka, My Secret 505 rozcierajka beżowa, linery - MUG Electric (chaber), Virtual jasnozłoty, Essence BBC All Night Blue turkus, na linii wodnej kobaltowa kredka Paese 23, tusz do rzęs Flormar Sculpting;
usta:
szminka Hean Burgund i GOSH Bourgogne.


Jak Wam się podoba taki makijaż? Z powodzeniem nadałby się na karnawał, no nie? :D:D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...