wtorek, 19 listopada 2013

Makijaż: Zieleń na pierwszym planie z dedykacją dla Gosi ;)

Witajcie,

dzisiejszy mejkap ze specjalną dedykacją dla Gosi - która to sprawiła mi niesamowitą niespodziankę, przesyłając mega ciężką i wypełnioną po brzegi paczkę, w której znalazłam same smakowite kąski! Dziękuję kochana raz jeszcze ;*

Zieleń - to kolor, którego wiele kobiet usilnie w makijażu unika. Zupełnie niepotrzebnie! W końcu pasuje ona i blondynkom i brunetkom, i posiadaczkom niebieskich czy szarych oczy i tych piwnych. Każdej kobiecie według mnie da się dopasować odpowiedni jej odcień (taki drugi fiolet) ;) Mam dla Was stosunkowo delikatny mejkap, gdzie zielenie grają pierwsze skrzypce - przytłumiłam je delikatnie grafitem i brązem, na dolnej powiece dodałam odrobinę błękitu, podkreśliłam czarną kreską. Makijaż prosty i jakiś taki wdzięczny ;))









Użyłam:
twarz:
podkład Hean Studio Lift nr 101, puder sypki MIYO, kamuflaż Pierre Rene Beige, korektor pod oczy Pixie, róż Sleek Cupcake, bronzer czekoladka Bourjois, The Balm Mary-Lou;
oczy:
baza Dax Cashmere, czarna kredka Golden Rose Kohl Kajal, MIYO Sugar, Mariza Limonka, Inglot 351, My Secret 505, Inglot Matrix 838, błękit Inglot, Inglot Matrix 321, Inglot Matrix 814, Inglot Matt 41, liner w pisaku Pierre Rene, tusz Flormar;
usta:
błyszczyk NYX Salsa.


I jak Wam się podoba, skusiłybyście się na taki makijaż? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...