wtorek, 5 listopada 2013

Spotkaniowo

Witajcie,

czasem przychodzi taka chwila, że człowiek (dalej - blogerka) musi wynurzyć się z otchłani swego domu, życia prywatnego i wyjść, ale za to jak wyjść! Wyjść do innych ludzi oczywiście. Miło też, kiedy ludzie ci podzielają zainteresowania tejże blogerki, mają poczucie humoru, które blogerka lubi, a jeszcze fajniej jak trafią się świrusy, co to i mejkap lubią bardzo, taki kolorowy właśnie. 

Ostatnio przyszło mi uczestniczyć w dwóch organizowanych spotkaniach. O pierwszym nie zdążyłam (choć to niekoniecznie właściwie słowo) jeszcze napisać, choć odbyło się już jakiś czas temu. Spotkałam się wtedy w niewielkiej grupie makijażowych pasjonatek, z czego duża część były to wizażystki. Spotkanie organizowały dwie zdolniachy - Joasia i Wiktoria pod patronatem marki Pierre Rene i szkoły SELECT.

Meeting ten podjarał mnie mocno - w końcu mogłam podziwiać pracę dwóch przezdolnych pań ze szkoły SELECT, zresztą zobaczycie poniżej na zdjęciach same, że było się czym zachwycać. Samo spotkanie, bardzo na luzie i mega pozytywne w małej grupie blogerek, gdzie nagadałyśmy się ile wlezie, nie tylko o cieniach! :)) choć głównie :P

relacja Asi i od niej ukradłam zdjęcia :D





Panie ze szkoły SELECT, po lewej pani Iza ;))

A teraz najlepsze - makijaż fashion z mega połyskiem i cekinami i brokatem i ojeju :D i glamour-koronkowy.

Dla mnie boskie!


Dziewczynki, które brały udział w spotkaniu:

 Ekaterina z www.ekaterinakozlova.com

Sponsorami byli:
Pierre Rene, Make Up Trendy, Glazel, Paese, Bell, Deborah Milano, Flos-Lek, Szkoła Select.




*** ;)

Przeszło dwa tygodnie temu zaś spotkałam z dziewczynami, które w większości poznałam podczas poprzednich spotkań organizowanych i nie tylko takich. To było spotkanie również typowo pogaduchowe, choć z gośćmi - paniami z Mary Kay i z Vipery. Co do ostatniej marki bardzo się ucieszyłam mogąc pomacać całąąą wielką szafę z produktami i zobaczyć na żywo słynne nowości - palety magnetyczne. Myślę, że zaopatrzę się w największą z nich ;) Oczywiście jak to ja, znów musiałam robić głupie miny - to silniejsze ode mnie ;))) Organizatorkami były - Sylwia i Paula :))






Smaarujemy :D




Wylosowałam nawet Glossy Box! :D To mój pierwszy w życiu, pierwsze wrażenie - ale to pudełko śliczne!


Wszelkie prezenty otrzymane na spotkaniach, tak jak inne nabytki wrzucam standardowo na fan page na Facebooku, gdzie zapraszam jeśli Was ciekawość zżera i nie wytrzymacie do recenzji ;)) Zresztą muszę przyznać, że jest na co popatrzeć ;)


Za zdjęcia dziękuję ślicznie M-art Studio ;)

Dziewczynki:


Organizatorki:
2. Lacquer –maniacs http://lacquer-maniacs.blogspot.com/

Uczestniczki:
4. Charlotte’s Wonderland http://charlottes-wonderland.blogspot.com/
11. My Strawbery Fields http://fraise26.blogspot.com/
12. Kaczka z piekła rodem http://kaczkazpieklarodem.blogspot.com/
15. Rozmyślania Yasminelli http://yasminella-yasminella.blogspot.com/
17. Make-Up Today http://www.make-up-today.com/

Jak dla mnie dwa stosunkowo różne, bo o nieco innym charakterze spotkania - ale dwa bardzo pozytywne i udane ;) Ja tam się cieszę, że wyrwałam się z szarej codzienności, żeby się z nimi pośmiać :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...