niedziela, 2 lutego 2014

Makijaż: Hipnotyzujący

Witajcie,

dałam się ponieść po raz kolejny - tym razem ze swoimi ulubionymi odcieniami. Ubolewam na tym, że na zdjęciach zlały się i nie widać ani przejść (choćby na dolnej powiece), ani pięknego połysku sypkiego, opalizującego cienia z Glazel, pominę również swoją niedokładność. :) Makijaż malowałam na konkurs, miał być hipnotyzujący - mam nadzieję, że przyciąga uwagę. Pobawiłam się cudowną, jasną morskością z Glazel, przepięknym opalizującym sypkim cieniem, również morskim, paroma nieużywanymi jeszcze przeze mnie nowymi cieniami od Makeup Geek a także ich świetnymi linerami! Usta musiały być równie szalone, a przynajmniej intensywne - w ruch poszła więc mocna konturówka od Glazel w kolorze fuksji, a na to koralowa pomadka KOBO, podoba mi się bardzo efekt, jaki daje ten duet.

Dajcie się zahipnotyzować! :)









Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champage, puder ryżowy, bronzer MIYO Sun Kissed, róż Sleek Dolly Mix, korektor pod oczy Eveline, kamuflaż Pierre Rene Beige;
oczy:
baza pod cienie Artdeco i Lily Lolo Prime Focus, kredka Golden Rose Kohl Kajal, brwi Inglot 378 i 363, tusz Isa Dora Volume 2.0, cienie KOBO - Almond, Aubergine, cienie Makeup Geek - Vanilla Bean, Corrupt, Wisteria, Simply Marlena, Fuji, Peacock, MIYO Sugar, cień matowy Glazel w odcieniu jasnej morskości, morski opalizujący na niebiesko cień sypki Glazel, linery MUG - Mystic, Fame, Cottontail, Immortal;
usta:
konturówka Glazel w kolorze fuksji, szminka KOBO Tangerine Rose.


Jak Wam się podoba makijaż? Lubicie oglądać takie szaleństwa? Kolorystyka jest Wam pewnie obca, a może jednak nie? :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...