niedziela, 16 lutego 2014

Makijaż: Utopia

Witam,

nie myślcie, że zapomniałam zupełnie o jednej z nowości w kosmetyczce, o cudownym pigmencie Makeup Geek Utopia. Cacko to, to ciemne złoto z brązową neutralną bazą, jest grubo zmielone i w swoim wyglądzie i konsystencji przypomina brokat. W Internecie znaleźć możecie mnóstwo makijaży z użyciem Utopii - głównie są to czarne czy brązowe smoky eye, ja chciałam zmalować coś nietypowego. 

Poszalałam więc i na granatowo-brązowej bazie w otoczeniu zgaszonej brzoskwini i dwóch odcieni złota, z przyczernionym obrysem oka - "osadziłam" piękną Utopię. Makeup niekoniecznie wyjściowy (może po prostu nie w tej zawijastej formie), ale mam nadzieję, że ciekawy i efektowny. Usta potraktowałam delikatniej ale nie trupio - żeby uwaga skupiała się na oczach. 

Do całości dobrałam też piękny, bogaty naszyjnik od RoseWholesale - w kolorze ciemnego złota, z różyczkami, z czerwonymi, srebrnymi i białymi kryształkami, oraz perełkami w bieli i granacie. Naszyjnik bardzo lubię, więc pojawi się na pewno jeszcze przy okazji niejednego makijażu ;)









Zoom na naszyjnik:

Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, puder sypki transparentny Pierre Rene, kamuflaż Pierre Rene, bronzer MIYO Sun Kissed, róż Sleek Rose Gold, rozświetlacz The Balm Mary-Lou korektor pod oczy Eveline;
oczy:
cienie KOBO - Almond, Dark Chocolate, India Rose, cienie Makeup Geek - Vanilla Bean, Nautica, Corrupt, Bleached Blonde, Gold Digger, pigment Utopia i Sweet Dreams, baza Artdeco i Lily Lolo, tusz IsaDora Volume 2,0, kredka Golden Rose Kohl Kajal, liner MUG Immortal, kredka Peggy Sage Jumbo Or;
usta: 
szminki Eveline 635 i Lily Lolo Romantic Rose;
naszyjnik:
RoseWholesale.com - dostępny TUTAJ. Możecie skorzystać przy zakupach z kodu zniżkowego - "ROSEFASHION" na 9% :)


Jak Wam się podoba ten mejkap? Lubicie złoto w makijażu? Z jakich połączeń z nim najczęściej korzystacie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...