sobota, 6 sierpnia 2016

Color me crazy

Nic nie poradzę na to, że zwykle w środku lata tak bardzo nachodzi mnie na jesienne klimaty. Nie chcę także nic radzić na to, że wprost uwielbiam jesienne barwy! Tak więc mam dla Was kolejny kolorowy miks niekoniecznie świeży i lekki, ale bardziej w stylu glamour, czy też dark glamour ;) Poszalałam rzecz jasna z dymkiem, jest brązowo-fioletowy z nutką błyszczących niebieskości. Rzęsy najpierw mocno wytuszowałam czarnym tuszem, następnie końcówki pociągnęłam jasnozieloną maskarą. Efekt? Wow, chyba przesadziłam :D Jednak, żeby przesady było jeszcze więcej, usta pociągnęłam przyjaźnie wyglądającą fioletową pomadką. Jest szał? Sprawdźcie same!


Użyłam:
oczy: turkuskowa maskara My Secret, czarna kredka Sensique, baza pod cienie Artdeco, maskara Bourjois Volume reveal, NYX Studio Liquid liner - Extreme Sapphire, paletka do brwi My Secret, żel do brwi Bell, cień My Secret Metal Violet, cień Catrice Al Burgundi, brązowy cień wypiekany PUPA, wypiekany cień KOBO Aubergine, jasnozielony cień z paletki NYX Love Affair with Louis, cienie Makeup Geek - Mermaid, Cupcake, 
twarz: podkład Catrice All Matt Light Beige, korektor Catrice Camouflage Porcelain, baza NYX Q10 Renew, paletka korektorów NYX, róż NYX Mauve Me, puder Catrice Nude Illusion, paletka do konturowania KOBO, paletka do strobingu KOBO, 
usta: NYX Soft Matte Seoul.

Jak Wam się podoba? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...