środa, 31 sierpnia 2016

Rock it girl!

Już niedługo, jeszcze trochę, wyczekiwana zawsze przeze mnie moja ulubiona pora roku - przepiękna, nostalgiczna, przepełniona ujmującymi barwami jesień. Wraz z oczekiwaniem nachodzi mnie na jesienne kolory w makijażu. I kiedy chciałam zmalować coś typowego dla tej pory roku, wyszedł mi po raz kolejny typowy dla mnie, granatowo-śliwkowy makijaż. Nic nie poradzę - kocham to połączenie! Mam nadzieję, że i Wam się spodoba ;)


Użyłam:
oczy: pojedyncze cienie Pierre Rene - 102 Luna, 60 Jeans, 65 Arctic Night, 100 Mysterious, baza pod cienie Artdeco, żel do brwi Bell, maskara Maybelline Lash Sensational Luscious, cień do brwi KOBO Ash, czarna kredka Sensique, cień KOBO - 201, cienie Melkior - Ethereal, Deep Sea, Prune, 
twarz: brązer z palety do konturowania NYX, zielona baza pod makijaż NYX, korektor pod oczy - Catrice Liquid Camouflage Porcellain, podkład L'Oreal Infallible 24H-Matte, podkład Catrice All Matt Plus - Light Beige, korektor KOBO Perfect Cover Stick, puder My Secret Face Matt Powder, róż Artdeco, rozświetlacz Artdeco Arctic, puder sypki KOBO, 
usta: konturówka My Secret - Marsala, pomadka NYX Soft Matte - Transylvania.

A jaki jest Wasz ulubiony jesienny makijaż? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...