niedziela, 22 stycznia 2017

All that green

Zieleń nie jest zbyt lubianym odcieniem jeśli chodzi o makijaż. Ba! Wiele kobiet unika go jak ognia, nie wiedząc, że nawet tak trudny kolor może prezentować się zniewalająco. Trzeba się tylko przełamać... ale można także przełamać ową zieleń innym kolorem. Efekt? Zaskakująco fajny! Ja postanowiłam skontrastować zielony, nieco smutny i zgaszony dymek z żywą, niebieską, metaliczną kreską. Linię wodną i część dolnej powieki podkreśliłam też grafitowym cieniem, żeby nieco przyciemnić cały makijaż i dodać mu tajemniczej nuty. Nie podobają mi się jedynie usta, chyba jednak powinny być nieco bardziej wyraziste do takich oczu :)

Całe oko, zarówno powieki jak i brwi, zmalowałam za pomocą kosmetyków Golden Rose. Część była mi już znana, na przykład kredka i żel do brwi (pisałam o nich TUTAJ), niektóre zaś były dla mnie totalną nowością. Najmocniej zaciekawiła mnie oczywiście baza pod cienie - nie dość, że jest z tych higienicznych (mała, wygodna tubka), to jeszcze należy do tych silikonowych, które tak świetnie rozprowadzają się na skórze. Więcej o niej opowiem Wam już niedługo, jak przejdzie wszystkie testy wytrzymałości. Nowością są dla m nie także cienie w kremie, które po pierwszych swatchach zaskoczyły mnie pigmentacją. Ale gwoździem programu jest tutaj metaliczny eyeliner, który wprost zachwyca nie tylko wykończeniem, ale i mocnym kolorem! Czysty obłęd. O tych linerach będziecie mogli niedługo przeczytać na blogu, jednak już teraz gorąco je Wam polecam, tym bardziej, że do końca miesiąca kupicie je w okazyjnej, niższej cenie ;)

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba! :))


Użyłam: 
oczy/eyes: Golden Rose: eyeshadow primer, eyeshadow stick 02, eyeshadow palette - 102 Green Line, 109 Smokey Eyes, Sexy Black mascara, Style Liner Metallic 18, Precise Browliner 101, Brow Styling Gel, 
twarz/face: My Secret Matte Blur Effect 01 Ivory & Rimmel Fresher Skin Ivory, KOBO Brightener Matt Powder, My Secret Rice Matt Powder, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, KOBO Matte Blush Palette, My Secret Cream Camouflage, KOBO Illuminate Cover Stick, My Secret Face Illuminator Powder - Sparkling Beige,
usta/lips: Golden Rose Liquid Matte Lipstick 10. 

Jak Wam się podoba takie połączenie kolorów? Lubicie zielone cienie do powiek, czy unikacie ich jak ognia? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...