sobota, 28 lipca 2012

Makijaż: Inspired by places - Maroko

Witam,

dłuuugo nie miałam pomysłu na makijaż inspirowany Maroko. W końcu udało mi się zmalować dzisiaj takie bazgrołki. Postawiłam, jak widać, na kolorystykę, całość lekko przyciemniłam i wyciągnęłam mocno kreskę. Zadowolona z niego nie jestem, bo chciałam zmalować w końcu coś ekstra, ale chyba strasznie źle nie wyszło...









Użyłam:
oczy: baza Hean, cienie Miyo - white i moss, cienie Sleek - z paletki Glory czerwień, żółty i ten rudawy, z Curacao pomarańcz, z Acid ciemniejszy niebieski, z PPQ bordo, czarna kredka Golden Rose, tusz Eveline (jest jeszcze bardzo mokry i skleja mi rzęsy, zobaczymy jak dalej się będzie sprawował), czarny liner Essence;
twarz: podkład kryjący Annabelle Minerals Natural Light, korektor Medium AM, róż Sleek Suede (ale dopiero na ost. zdj., bo... zapomniałam :>);
usta: szminka Sleek Barely There, błyszczyk Miyo Candy.


Makijaż zmalowany w ramach projektu Trust "Inspired by places" ;) Zapraszam do niej - klik na baner po prawej.




I jak Wam się podoba? Wyszło choć trochę marokańsko?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...