niedziela, 29 lipca 2012

Makijaż: Pierwszy, kolorowy ze Sleek Glory

Witam,

jako, że niedawno stałam się posiadaczką jednej z nowych paletek Sleek, wypadałoby pokazać w końcu jakiś makijaż z jej użyciem. Chciałam zmalować coś kolorowego, użyłam więc kilku z tych ślicznych kolorowych odcieni - użyłam tylko i wyłącznie cieni ze Sleek Glory. Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba, i pomoże Wam podjąć ewentualną decyzję co do zakupu paletki ;>






Taki, ekhem, dzienniaczek ;)

Użyłam:
oczy: baza Hean, cienie ze Sleek Glory - pierwszy jaśniutki kremowo-złotawy, drugi jasny beż, ciemnoniebieski, błękit, róż, odrobina granatowo-grafitowego, liner Essence czarny, czarna kredka Golden Rose, tusz Golden Rose City Style;
twarz: podkład rozświetlający Annabelle Minerals, korektor Medium AM, róż Sleek Rose Gold;
usta: szminka Rimmel by Kate nr 16, błyszczyk Miyo Candy.


I jak, przekonała Was moja propozycja czy wręcz przeciwnie? :>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...