sobota, 21 lipca 2012

Pazurkowo: Dwie wariacje z różowymi glitterami

Witajcie,

pokażę Wam dziś moje pierwsze próby manicurowe z drobniejszym z glitterów, które otrzymałam :) Mam nadzieję, że moje niepozorne twory się Wam mimo wszystko spodobają ;) Uwaga - mnóstwo zdjęć!

Najpierw zaproszę Was na krótką historyjkę, gdzie glitterki zagościły tak ukośnie na beżowo-kremowym tle ;)

Były sobie pazurki maźnięte Zoyką...



 które pokleiłam taśmą...

 i stworzyłam taki oto swój pierwszy mani z drobnymi glitterami ;)




Cała trójca sprawców wygląda tak.




Główny sprawca - tak ;>
 Przepraszam za te niestarannie pomalowane pazury, tak to jest jak się ręka człowiekowi trzęsie...

Użyłam: Zoya Cho (dwie warstwy) i glittery LB911.


Za drugim razem wpadłam na bardziej banalny pomysł, a mianowicie...
 Z użyciem brązowo-beżowego lakieru Celia - obsypałam glitterem serdeczny pazurek :)






Tutaj znów sprawcy ;>



I ten główny też.






Użyłam: Celia Woman nr 22 (która trzyma się niedobra zdecydowanie za długo ;P kolor jednak mi się nie podoba, wolę Miyo Suede, ma w sobie więcej z różu i fioletu ^^), dwie warstwy oraz glittery LB911.

Glittery to efekt współpracy ze sklepem KKcenterHK.com, a gliiterki możecie kupić TUTAJ.


Myślę, że oba tła są bardzo udane ;) Próbowałam jeszcze tych glitterków na morskim i liliowym, co wyglądało niespecjalnie - ale sprawdzi się na wszelkich beżach, różach i świetnie wygląda na czerni <3 Mogą trochę niknąć siłą rzeczy na czerwieniach, ale też będą pasować.

Z tych maluchów jestem bardzo zadowolona, trzymają się zdecydowanie dłużej niż te duże, fioletowe sześciokąty, są też łatwiejsze dla mnie w obsłudze no i podoba mi się ich kolor i to jak ładnie się mienią :))


A jak Wam się podobają lub nie moje twory? Ujdzie tak na początek? :)
A może jakieś pomysły, jak je jeszcze wykorzystać, hę? ;>

PS. Po prawej macie baner sklepu z info. o rabacie, jakby co :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...