niedziela, 15 lipca 2012

Pazurkowo: Różowa Celia tropikalna z fioletowymi glitterami

Witam serdecznie,

a dzisiaj pokażę Wam w końcu w całej okazałości prześliczny, różowy lakier Celia z serii tropic nr 7. Jako ozdobę dodałam kilka dużych, fioletowych glitterów.











Pomalowałam dwiema grubymi warstwami (różowy), na mokry lakier dałam jak leci kilka sześciokątnych glitterków (fioletowe) i utrwaliłam przezroczystym lakierem Golden Rose.

Lakier Celii ma 5 ml pojemności, i mimo że słyszałam głosy że jest nietrwały i bardzo słabo kryje, u mnie pokrył nieźle po dwóch warstwach i trzymał się wyjątkowo dobrze. Więc to zależy pewnie też od paznokci, u mnie większość lakierów się nieźle trzyma ;)

Glittery otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem KKcenterHK.com, pokazuję je Wam pierwszy ale nie ostatni raz. Dla zainteresowanych nazwa to: N.NAIL 3mm Laser Glitter - LB800 i możecie je kupić TUTAJ. Dodatkowo, jeśli chcecie, dostaniecie 10% zniżki na zakupy, wpiszcie po prostu kod: impresjeiekspresje ;> Tyle pyszności tam mają... Choćby cienie <3


Jak Wam się podoba ten lakier? I te cudne glitterki, których nie umiem obsługiwać ;>?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...