czwartek, 3 października 2013

To ja! Ambasadorka marki Pierre Rene!

Witajcie,

dziś post dumny i poniekąd chwalipięcki. Otóż, raptem w poniedziałek dowiedziałam się, że zostałam wybrana na ambasadorkę marki Pierre Rene w drugiej edycji programu! Miłe to wyróżnienie trzeba przyznać - tym bardziej, że pierwszy raz spełniać się będę w takiej właśnie roli. W związku z powyższym przez najbliższe miesiące karmić Was będę godnymi uwagi produktami (z czego większość to nowości) marek Pierre Rene oraz MIYO :) Dziś dotarła do mnie mega paczka z nimi, a oto jej zawartość!


Naustne cacka - błyszczyki, kredki i szminki.




Twarzowe cuda - podkłady, pudry, kamuflaże. 

Naoczne dobrodziejstwa - tusze, kredki, linery.


A najlepsze zostawiłam na koniec... OGROMNA paleta cieni, zawierająca chyba wszystkie "jedynki" z serii Chic Shadow ;)


Jest na co popatrzeć i na pewno będzie czym malować! WOW! 


Tak, tak, to że zazdrościcie - domyślam się, sama sobie zazdroszczę! Ale mam pytanie - co zwróciło Waszą uwagę, o czym chciałybyście poczytać/co zobaczyć najpierw? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...