sobota, 6 kwietnia 2013

Makijaż: Uranus

Witajcie wieczorową porą, skleroza nie boli, więc zapomniałam ustawić autopublikację posta - ale co się odwlecze to nie uciecze, może jeszcze nie śpicie :P i poczytacie/pooglądacie :)

Tym razem niespodziewanie... projektowo! Na warsztacie ten organizowany przez Pawie Piórka - Układ Słoneczny (kilk na baner po prawej). Po słońcu naszła mnie ochota na Wenus. Ta jednak wredna kobiecina, wyjść nie chciała za nic. Za to niemal niechcący wyszła taka oto bazgrołka inspirowana Uranem. Miało być tak artystyczniej, chciałam doścignąć choć trochę prace koleżanek, cóż, wyszło jak wyszło. :) Ale wariacja jest! Uran na powiece według Gray:










Użyłam:
baza Hean, NYX Milk, Inglot 315, Inglot 338, pomarańcz ze Sleek Acid, Miyo White, niebieski ze Sleek Acid, błękit Sleek Curacao, miętowy Sleek MME, tusz Gosh Catchy Eyes.


Jak Wam się podoba moja bazgrołka? To którą teraz planetę brać na warsztat?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...