czwartek, 2 kwietnia 2015

Spring is com... hey! Where are you?

Witajcie,

wiosna nam się trochę po drodze zgubiła, ale nie szkodzi - wiosenny makijaż można zmalować zawsze! W roli głównej cudaczne, żółto-niebieskie (ponoć pawie) cekinowe rzęsy z Born Pretty Store. Zmalowałam więc do nich... niespodziewanie niebiesko-żółty, równie nietypowy mejkap, a jako że oczy to jedno wielkie wariactwo, to usta pozostawiłam bardzo neutralne, a nawet nudziakowe - w tej roli moja nowa pomadka z Golden Rose z serii Vision nr 127. Mam nadzieję, że makijaż choć dość... dziwny, to się Wam spodoba i co więcej, zainspiruje Was do makijażowych zabaw! :)






 Użyłam:
oczy: cienie KOBO Professional (w tym neony), rzęsy BornPrettyStore, baza MIYO, żel do brwi Karaja, set do brwi Pierre Rene, maskary - Kobo Ideal Volume i My Secret Create Your Lashes, kajal Pierre Rene, 
twarz: podkłady Pierre Rene Champagne, róż Makeup Geek Spellbound, rozświetlacz Makeup Revolution Goddess of Love, puder transparentny KOBO, brązer KOBO Nubian Desert, korektor L'Oreal True Match Ivory oraz My Secret, 
usta: pomadka Golden Rose Vision nr 127.


***
Lubicie takie szaleństwa? Podzielcie się swoimi wiosennymi makijażami! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...