piątek, 8 maja 2015

Grass under trees

Witam,

wiosna już w pełnym rozkwicie, warto by więc przemycić odrobinę jej energii w makijażu. I cóż, najbardziej oczywistym wyborem będą więc odcienie zieleni. Można je przemycić w formie kreski na powiece, pomalować linię wodną zieloną kredką, albo poszaleć z cieniami - dodać zieleń w kącikach wewnętrznych albo na dolnej powiece - możliwości jest wiele. 

Ja postawiłam na dwa odcienie jasnej zieleni na dolnej powiece oraz linii wodnej, podczas gdy cała reszta makijażu to ciemnobrązowy dymek. To oczywiście nie musi być makijaż dzienny - warto jednak zaszaleć przy okazji jakiejś imprezy albo wolnego dnia ;)

Przygotowałam dla Was też mini stepik, mam nadzieję, że pomoże on Wam w ewentualnym zmalowaniu podobnego makijażu na sobie!

Efekt końcowy:

1. Przygotowujemy powiekę - nakładamy krem pod oczy, bazę pod cienie (którą dodatkowo warto delikatnie przypudrować) oraz podkreślamy brwi (cień Ecolore Dark Wood).


2. Na całe załamanie powieki, powyżej niej, oraz na kąciki zewnętrzne i dolną powiekę wcieram beżowy cień - dzięki niemu makijaż nabierze głębi (cień Ecolore Hello Blondie!).


3. Na całą ruchomą powiekę oraz na zewnętrzną część dolnej nakładamy czarną kredką, która pięknie podbije i wzmocni nałożony później brąz - ja użyłam ulubionego kajalu z Pierre Rene. Lekko rozcieramy. 
Na czerń wklepujemy ciemnobrązowy cień (Ecolore Bitter Chocolate) i łączymy ją z resztą makijażu oka.

4. Dodatkowo załamanie powieki pogłębiamy za pomocą brązowego cienia (Ecolore Dark Wood). Przechodzimy do dolnej powieki - pozostawiając nieco brązu w zewnętrznym kąciki, następnie nakładami jasną chłodną zieleń (Mojito). Możemy już delikatnie rozświetlić wewnętrzne kąciki śmietankowym cieniem (Ecolore Vanilla Pudding).

5. Wewnętrzny kącik, na dolnej powiece, podrasowujemy soczystą, jasną zielenią (Spring Grass), linię wodną malujemy zieloną kredką (KOBO Forest Green) - można tu użyć także brązowej, albo po prostu cienia do powiek w odpowiednim kolorze (który najłatwiej nałożyć na białą kredkę). Oczywiście miejsce pod brwią delikatnie rozświetlamy (znów Ecolore Vanilla Pudding). Tuszujemy rzęsy i makijaż oka jest skończony!



Użyłam:
oczy: cienie do powiek Ecolore - Bitter Chocolate, Dark Wood (brwi), Hello Blondie, Vanilla Pudding, Spring Grass, Mojito, tusz KOBO, baza MIYO, kajal Pierre Rene, kredka KOBO Forest Green,
twarz: podkłady Pierre Rene Champagne, róż Ecolore Casabella, pudry KOBO i My Secret, brąze KOBO Nubian Desert, rozświetlacz MUR Goddess of Love, korektor My Secret, 
usta: lip twist Etre Belle nr 02.


I jak Wam się podoba? :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...