środa, 15 stycznia 2014

Makijaż paryski z Bourjois w dwóch odsłonach

Witajcie,

w ramach urozmaicenia dziś makijaż klasyczny, trochę w paryskim stylu w dwóch odsłonach - lżejszej wersji z jasnymi ustami i mocniejszej - z soczystymi, czerwonymi, oba z kreską i delikatną (jak na mnie) powieką.

Użyłam kilku kosmetyków Bourjois, jakie posiadam - policzki musnęłam słynną czekoladką, kreski zrobiłam za pomocą linera Erasable, rzęsy tuszem Twist Up!, usta śliczną szminką z serii shine w jasnobeżowo-różowawym kolorze i odpowiedni w drugiej wersji - koloryzującym balsamem w soczystej czerwieni. Na powiekach gości między innymi śliczny pigment Makeup Geek Nightlife w beżowo-różowym odcieniu. Do tego mocno podkreślone, modne brwi!










Użyłam:
twarz:
podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor Eveline, puder Lily Lolo Flawless Matte i puder ryżowy Pierre Rene, bronzer czekoladka Bourjois, róż Sleek Dolly Mix, rozświetlacz The Balm Mary-Lou;
oczy:
baza Dax Cashmere i Lily Lolo Prime Focus, pigment Makeup Geek Nightlife, beż KOBO Caffe Latte, Vanilla Bean MUG, brąz Inglot 363, cielak My Secret 505, MUG Hipster, brwi - Inglot 378, kreska - liner Bourjois Erasable, czarna kredka na linii wodnej jelly pong pong, tusz do rzęs Bourjois Twist Up;
usta:
szminka Bourjois Shine 26 Beige Democrachic/balsam do ust Bourjois Colour Boost 05 Red Island.
paznokcie:
lakier Bourjois So laque glossy 02 Prepp'hibiscus.


Który look przypadł Wam bardziej do gustu? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...