niedziela, 26 stycznia 2014

Makijaż: Zgaszone fiolety i zieleń oraz smok!

Witam Was,

dziś połączenie zgaszonych, wrzosowych fioletów z jasnymi zieleniami, otulone kawą. Całość pachnąca już wiosną, z dedykacją dla tych, którzy zimy nie cierpią i cierpią obecnie ponad miarę :) Do tego element fantastyczny, który pasował mi do tego magicznego kolorystycznie makijażu - kolczyk smok od RoseWholesale! Jestem fanką fantasy, uwielbiam wszelkie ozdoby nawiązujące do różnych stworków - tak też i tego smoczka bardzo polubiłam. Choć nie oszukujmy się, kolczyk przeznaczony jest dla małych uszek i średnich, na duże po prostu nie będzie go jak założyć ;)









Zbliżenie na smoczą paszczę:

Użyłam:
twarz:
Lily Lolo Flawless Matte, Lily Lolo China Doll + Warm Peach, Lily Lolo Blush Away i pod oczy cień Cream Soda, bronzer MIYO, róż - cień Paese;
oczy:
baz Dax Cashmere + Lily Lolo Prime Focus, cienie MIYO - 02 Sugar i 08 Coffee, My Secret 505, cienie Makeup Geek - Vanilla Bean, Twilight, Corrupt, odrobina Mango Tango, Appletini, pigment Enchanted, linery MUG - Immortal i Mystic, brwi - Inglot 378 i 363, tusz MIYO Big Fat Lashes Smoky, stylizator do brwi MIYO Brown, biała kredka na linii wodnej MIYO White + cień MUG Appletini;
usta:
konturówka Pierre Rene Lip Matic 02, błyszczyk Celia Delice nr 14;
kolczyk:
RoseWholesale.com - ten model. Na hasło "ROSEFASHION" macie 9% zniżki w sklepie.


Jak Wam się podoba mój wiosenny makijaż w środku srogiej zimy? :) Łączycie w makijażach fiolety z zieleniami?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...