czwartek, 12 grudnia 2013

Makijaż: Piórka z błyskiem - makijaż Sylwestrowy

Witajcie,

pora na kolejny makijaż piórkowy! Uwielbiam projekty, w których mogę pobawić się kolorami - czyli po prostu malować tak, jak lubię najbardziej :D W tym tygodniu, który się właśnie kończy - ptasior wprost przepiękny! Z inspiracji jego umaszczeniem wyszedł mi makijaż mocny, imprezowy, w kolorach granatu, fioletu i indygo z dodatkiem niebieskiego brokatu na górze, fioletowego na dole i z rozświetlonymi na jasne srebro kącikami. Cienie "wyciągnięte w bok" miały dodać nieco kociego, drapieżnego charekteru ;) Zabawa z brokatem wciągnęła mnie na całego - zdecydowanie trafiłam z nowym fiołem z czasem! 

Polecam taki mejkap choćby na Sylwestra czy inną imprezę zimową ;) Wersja bez brokatu nada się spokojnie na szereg podobnych zabaw.










Użyłam:
twarz:
podkłady Lily Lolo China Doll + Warm Peach, korektor Lily Lolo Blush Away, puder Flawless Matte, bronzer Pierre Rene, róż Lily Lolo Rosebud;
oczy:
baza Lily Lolo Prime Focus, Sleek Vintage Romance - czerń, chłodny fiolet, srebro, Technic Electric - indygo, Technic Ultra Violet - jasny fiolet, ciemny fiolet, pigment Makeup Geek - Bewitched, My Secret 505, Golden Rose Kohl Kajal, niebieski i fioletowy brokat od BornPrettyStore, waniliowy cień Makeup Geek Vanilla Bean, MUG Unexpected, tusz Max Factor 2000 Calorie, brwi Ingloty, liner Maybelli czerń;
usta:
szminka Bourjois Shine 26.

Projekt "Ptasie piórka" u Annabelle.

I jak, na imprezę się nada? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...