środa, 18 grudnia 2013

Ozdoby: Srebrne i czarne cyrkonie od BornPrettyStore

Witajcie,

dziś ślicznych błyskotkach idealnych do odpicowania każdego makijażu. Cyrkonie otrzymałam od sklepu Born Pretty Store.com, który w swoim asortymencie posiada nie tylko ozdoby tego typu, ale także produkty i akcesoria do makijażu, sztuczne rzęsy, biżuterię i zegarki, ubrania i dodatki, a nawet telefony komórkowe, zabawki dla dzieci czy akcesoria do domu. Wybór jest ogromny, więc uprzedzam - można spędzić na stronie spokojnie cały dzień...




Na Facebooku pokazywałam Wam wszystkie otrzymane dobroci od nich, dziś pora na przybliżenie pierwszej z nich.

Cyrkonie otrzymałam w woreczkach strunowych, wydaje mi się że pełne egzemplarze otrzymamy w zakręcanych słoiczkach - maluszków będzie aż 100. Mówię maluszki, bo to chyba najmniejszy (tfu błąd - są jeszcze 1,5 mm) dostępny ich rozmiar - 2 mm. Ja wybrałam dwa kolory można rzec standardowe - biały czy raczej jasny srebrny i czarny - dostępne są choćby TUTAJ



Są dobrze wykonane, mają równe gładkie brzegi - przez co nie podrażnimy sobie skóry! Spód jest idealnie płaski, świetnie współpracują z klejem DUO. Delikatnie odbijają światło i efektownie się prezentują. 


Z założenia są to cyrkonie do zdobienia paznokci - ale oczywiście spokojnie można ich używać w makijażu, jak też oczywiście zrobiłam ;))



Jak Wam się podobają takie ozdoby? Sięgacie po nie czasami w makijaży czy przy zdobieniu pazurków? Ja muszę przyznać, że przepadłam!


Jakbyście miały chęć na ich kupno (lub czegokolwiek innego), zapraszam do sklepu BornPrettyStore.com - skorzystajcie z kodu rabatowego na 10% (przesyłka jest za free!).


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...