czwartek, 5 grudnia 2013

Makijaż: Ptasiorowy szał - tydzień piąty

Witajcie,

miała być dziś recenzja bronzera, ale przypomniało mi się, że przecież nie zmalowałam jeszcze makijażu na kolejny piórkowy tydzień! Niedopuszczalne :D A więc - chciałam zrobić coś innego niż zwykle, coś co odbiegałoby od moich standardowych, kolorowych dymków z kreską, pokombinowałam więc z typem makijażu, który nadal mi nie wychodzi - makijażem graficznym. Oko miało przypominać (choć trochę) ptasie piórko, zamysł wykonałam, efekt chyba ujdzie... Połączenie soczystej żółci, intensywnej pomarańczy i czerwieni zamknięte w "zalotnej" czerni to moja propozycja na tydzień szósty ptasiego... znaczy się piórkowego projektu u Annabelle! :)









Użyłam:
twarz:
podkład Lily Lolo Warm Peach, bronzer Pierre Rene, róż Sleek Life's Peach i Coral, puder ryżowy Pierre Rene,
oczy:
baza Lily Lolo Prime Focus, cienie - czerń Sleek, żółty ze Sleek Glory, jasny żółtawy z kolorowej Technic, żółć MIYO Sunrise, pomarańczowy "lekki" My Secret 513, intensywny pomarańczowy Mariza Oranżada (z pozdrowieniami dla Gosi!! :*), rozcieraczki - Inglot 351, My Secret 505, biel My Secret 501, czerwień ze Sleek Curacao i ze Sleek MM&E, tusz do rzęs Pierre Rene Lash Precision, czarna kredka MIYO Black Maniac, brwi - Inglot 349, 363, 378;
usta:
czerwona szminka Max Factor Ruby Tuesday, pomarańczowa farbka Sleek Lava.

Udało mi się z makijażem graficznym czy jeszcze muszę poćwiczyć? (Stawiam na to drugie). Lubicie takie makijaże? Pochwalcie się swoimi pracami tego typu! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...