piątek, 19 września 2014

Autumn fun

Witajcie,

cienie, które otrzymałam w ambasadorskiej paczce od Pierre Rene idealnie wpasowują się swoimi kolorami w jesienne klimaty. I bądź co bądź - barwy do nudnych nie należą! 

Zmalowałam dla Was propozycję makijażu zachowaną w brzoskwiniowo-zielonej tonacji. Górna powieka jest lekka - na ruchomej wylądowała śliczna brzoskwinia, otuliłam ją nieco brązem i beżem, dolna powieka to istne szaleństwo, cieniowana gruba krecha od ciemnej zieleni, przez zieleń jasną, soczystą, aż po lśniący błękit. Do tego standardowo przyciemnione czernią oko - zwykła kreska i kajal na linii wodnej. Na ustach koloryzujący balsam, a na policzkach lekki róż. Makijaż może być na upartego dziennym, może oczywiście też wieczorowym - wszystko zależy od Was ;)

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba! Powoli szykuję też kolejne jesienne malunki, więc trzymajcie proszę za nie kciuki ;)










Użyłam:
twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance 20 Champagne, korektor L'Oreal True Match Ivory, puder ryżowy MIYO, brązer The Balm Bahama Mama, róż Misslyn Pink Cloud, kamuflaż Catrice Ivory,
oczy: baza MIYO, set do brwi Pierre Rene, cienie Pierre Rene - Match System: 33, 01, 88, 35, 36, 23, 69, kremowy cień Era Minerals Gossamer, kajal Pierre Rene, liner Dip Liner Pierre Rene, tusz Pierre Rene Lash Creator,
usta: balsamy My Secret Kiss My Lips.


 ***
Jakich odcieni cieni do powieki najchętniej używacie jesienią? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...