czwartek, 25 września 2014

Prześliczna pomadka Golden Rose Vision 112

Witam,

skoro już ciągnę wątek ulubionych produktów, to ostatnimi czasy do grona ukochańców dołączyła cudowna pomadka z nowej serii Golden Rose - Vision Lipstick. Miałam ochotę na róż, szał był tak silny, że zawędrowałam na stoisko. Tam wpadła mi w oko ta oto pięknota o numerze 112 - żywy, jaskrawy i bardzo soczysty róż!


Design pomadek jest prosty - czarny błyszczący plastik na zewnątrz, przezroczysty ten otulający sztyft., złote napisy. Podoba mi się, że opakowania mają małą średnicę, są smukłe i mieszczą mi się w koszyczku z pomadkami. Taki szczegół, a jaki okazuje się być ważny ;)


Sztyft wysuwa się bez większych problemów, sam ma nieco nienaturalnie dla mnie zaokrąglony kształt, ale na szczęście całość ułożona tak, że został pomocniczy dziób, który ułatwia dokładnie obrysowanie warg.


Trudno było mi ten piękny odcień sfotografować, aparat zjadł jego urok i intensywność. Najlepiej oddają go więc zdjęcia na ustach, gdzie widać całą moją buźkę.

Poniżej w towarzystwie numeru 103.

Pigmentacja jest dobra, choć zaskakuje, bo na skórze widać dokładnie, że pomadka nie kryje w 100%, ale nałożona na usta jest szalenie intensywna i nakłada się wyjątkowo równomiernie. Szminka jest też bardzo kremowa, lekko mokra - w końcu to pomadka nawilżająca, na ustach wygląda mega naturalnie. Nie podkreśla suchych skórek, nie osiada w załamaniach, nawet szczególnie nie rozmazuje ;)

Światło sztuczne, lampa.

Światło dzienne, cień.


Jednak najlepsze w niej poza odcieniem i efektem, jaki daje - jest fakt, że faktycznie trochę usta nawilża i bądź co bądź nie wysusza, ale jest i szalenie trwała. Poniższe zdjęcie zrobiłam po wielu godzinach, po piciu i po jedzeniu - jak widzicie mnóstwo pigmentu na wargach zostało i nie wyglądało to jakoś szczególnie źle czy nieestetycznie.


Pomadki kosztują 9,99 zł można je zakupić na stoiskach Golden Rose lub w internecie. Pojemność standardowa - 4,2 g, ale zważywszy na pigmentację i trwałość - będzie bardzo wydajna!

Ja jestem w tej konkretnej sztuce zakochana po uszy, mam jeszcze dwa kolory z tej serii i nieco inne opinie o nich, niedługo je Wam zaprezentuję! ;)

***
Jak Wam się podoba ten odcień? Macie już pomadki z tej serii, lubicie je? :) Jakie odcienie polecacie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...