niedziela, 21 września 2014

Bollywoodzkie szaleństwo

Witam,

w ramach okresu przejściowego między latem a jesienią, naszło mnie na równie nietypowy i nieprzypisany w zupełności do żadnej z tych pór roku manicure! Skojarzył mi się z Bollywoodem, w końcu jest on pełen przepychu i blasku, z nutką słodyczy i pikanterii. 

Pazury wycieniowałam w najłatwiejszy sposób jaki znalazłam, czyli malując każdy z osobna na inny odcień. Zaczęłam od pięknego, soczystego różu, pełnego rozświetlających różowych i złotawych drobinek - MIYO Mini Drops 167 Diamond&Rouge. 

Następnie na kolejny pazur nałożyłam jedną warstwę tego bądź co bądź świetnie kryjącego lakieru i kolejną lakieru nietypowego, bo półtransparentnego pomarańczowego, opalizującego lekko na różowo, ze złotymi drobinkami - MIYO Mini Drops 164 Crystal&Peach. 

Kolejny paznokieć to podobny schemat, z tymże tutaj bazą został pomarańczowy, kremowy lakier MIYO Mini Drop Mango (swoją drogą intensywnie pachnący!) - jako niby top poszedł oczywiście Crystal&Peach. 

Ostatni już palec przyozdobiłam pomarańczą solo. Kciuków nie widać - ale wiedzcie że i tu powariowałam, więc jeden mam różowy a drugi pomarańczowy ;)

Całość oczywiście malowałam na ulubioną ostatnio odżywkę Pierre Rene 3in1 Action.






Efekt? Istne szaleństwo! Uwielbiam to połączenie kolorystyczne i chętnie sięgam po nie w dodatkach ;) Po kilku dniach nudziło mi się szalenie, całość potraktowałam więc topem matującym My Secret - tworząc tym samym coś na wzór smakowitych pastylek. Niestety róż mnie zawiódł nieco pod względem trwałości - zwykle te lakiery trzymają się u mnie wyjątkowo długo, ten niestety po kilku dniach miał wyraźnie starte końcówki.


Lakiery MIYO Mini Drops możecie dostać w wielu mniejszych drogeriach, na stronie Pierre Rene ich niestety nie ma (pomijając kilka pachnących sztuk). Ich cena jest niska - kosztują jakieś 3,50 - 4,50 zł, gdzie przy bardzo dobrej trwałości i głównie dobrym kryciu (jedna, dwie warstwy) i całkiem sporej pojemności (7 ml) - to nie lada gratka nie tylko dla lakieromaniaczek!


***
A Wam jak się podoba mój dziki twór? :) Lubicie takie połączenia?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...